Τοπικά

Λιγότερα χρήματα για αγορές διαθέτουν πλέον οι Βολιώτες 

Μπορεί η εμπορική αγορά να έχει αρκετό κόσμο στις πρώτες μέρες των θερινών εκπτώσεων, ωστόσο αυτό που διαφαίνεται, είναι πως οι καταναλωτές διαθέτουν λιγότερα χρήματα σε σχέση με πέρσι για τις αγορές τους.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε έμπορος, «φέτος το απόγευμα της πρώτης Παρασκευής της περιόδου των εκπτώσεων, μπήκαν περισσότεροι καταναλωτές στο κατάστημά μου για να αγοράσουν, αλλά, όταν έκανα σύγκριση στο ταμείο με την αντίστοιχη περσινή μέρα, διαπίστωσα πως τα έσοδα, ήταν σχεδόν στα ίδια επίπεδα».
Μετά από μια δύσκολη χρονιά με πολλούς φόρους, τα νοικοκυριά προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες τους για ένδυση και υπόδηση κάνοντας όμως πολύ προσεγμένες επιλογές έχοντας ήδη θέσει σφιχτούς προϋπολογισμούς.

Ερωτηθείς ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος για την αγοραστική κίνηση στην πρώτη εβδομάδα των θερινών εκπτώσεων, απάντησε πως «ακόμη είναι νωρίς για να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα. Αυτό θα μπορέσουμε να το κάνουμε καλύτερα μετά από δύο εβδομάδες. Την πρώτη εβδομάδα είχαμε για δύο με τρεις μέρες τον καύσωνα και ο κόσμος δεν μπόρεσε να κατέβει στην αγορά. Πολλή κίνηση είχε η αγορά την Πέμπτη, την Παρασκευή, αλλά και το Σάββατο που ο καιρός ήταν πιο δροσερός. Εξάλλου το καλοκαίρι η κίνηση γίνεται πιο έντονη από τις 7 το απόγευμα μέχρι τις 9 το βράδυ. Σε αυτό το δίωρο οι εμπορικοί δρόμοι γεμίζουν από καταναλωτές. Προς το παρόν φαίνεται να υπάρχει μια κατανάλωση, αλλά αυτό που διαπιστώνουμε παράλληλα, είναι πως ο κόσμος διαθέτει λιγότερα χρήματα για να κάνει τις αγορές του. Υπάρχει η εκτίμηση των εμπόρων πως φέτος τα χρήματα που θα διατεθούν από κάθε νοικοκυριό για αγορές στις εκπτώσεις, θα κυμανθούν μέχρι και το -15% σε σχέση με πέρσι».

Παράλληλα ο κ. Οντόπουλος αναφέρθηκε και στη μείωση της τουριστικής δραστηριότητες που καταγράφεται φέτος στα νησιά, αλλά και στα παραλιακά θέρετρα της χερσαίας Μαγνησίας.
Όπως εξήγησε «όποτε πηγαίνει καλά ο τουρισμός, ενισχύεται και η εμπορική αγορά της πόλης και αυτό συμβαίνει γιατί, το Φθινόπωρο επιστρέφουν στον Βόλο, όλοι όσοι εργάστηκαν το καλοκαίρι σε τουριστικές επιχειρήσεις και θέλουν να κάνουν αγορές. Με αυτό τον τρόπο τονώνεται τους μήνες του Φθινοπώρου και η αγορά. Για φέτος όμως τα μηνύματα από την τουριστική κίνηση δεν είναι τόσο θετικά λόγω των συνεχόμενων εκλογικών αναμετρήσεων και αυτό μπορεί να επηρεάσει ευρύτερα».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το