Τοπικά

«Λίφτινγκ» σε υποδομές στο 4ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας

Το στοίχημα της αναβάθμισης των υποδομών και του εξοπλισμού κερδίζεται στο 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, ένα περιφερειακό σχολείο στην περιοχή του Φυτόκου, το οποίο λειτουργεί εδώ και λίγα χρόνια και βλέπει το μαθητικό του δυναμικό να αυξάνεται. Μετά από ενέργειες της διεύθυνσης, όλες οι αίθουσες του Γυμνασίου διαθέτουν προτζέκτορα, σύνδεση με ίντερνετ, ενώ οι μαυροπίνακες αντικαταστάθηκαν με πίνακες όπου χρησιμοποιούνται μαρκαδόροι.

Παράλληλα ανανεώθηκε πλήρως ο εξοπλισμός των ηλεκτρονικών υπολογιστών στο εργαστήριο Πληροφορικής και διαμορφώθηκε χώρος για εκδηλώσεις που δεν υπήρχε.
Οι συνολικές παρεμβάσεις απαίτησαν αρκετές χιλιάδες ευρώ και τη στήριξη του Δήμου, και, όπως τόνισε ο διευθυντής του 4ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας κ. Χρήστος Παπαϊωάννου «στη σημερινή εποχή της κρίσης και των λιγοστών πιστώσεων από το Κράτος, πρέπει να διεκδικούμε για να μπορούμε να πετυχαίνουμε πράγματα για το σχολείο».
Ο ίδιος αισθάνεται ικανοποιημένος, καθώς μια σειρά από στόχους που είχαν τεθεί για την αναβάθμιση του εξοπλισμού στο σχολείο έχουν επιτευχθεί. Την ίδια στιγμή το μαθητικό δυναμικό αυξάνεται και από 110 που ήταν οι μαθητές πριν δύο χρόνια, τώρα αριθμούν 140.

«Πριν δύο χρόνια η κατάσταση με τις υποδομές στις αίθουσες δεν ήταν ικανοποιητική, ενδεικτικά αναφέρουμε ότι υπήρχαν ακόμη μαυροπίνακες. Μετά από δύο χρόνια έχουν αλλάξει πολλά πράγματα και είμαστε σε ένα άλλο επίπεδο» τόνισε ο κ. Παπαϊωάννου και πρόσθεσε πως «όλες οι αίθουσες έχουν πίνακες πορσελάνης με μαρκαδόρους, διαθέτουν βιντεοπροβολείς όπου ο καθηγητής με τη χρήση του λαπ-τοπ και του ίντερνετ μπορεί να κάνει ένα ελκυστικό μάθημα χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες. Όλες οι αίθουσες είναι δικτυωμένες με το ίντερνετ και εξοπλίσαμε με καινούριους ηλεκτρονικούς υπολογιστές το εργαστήριο Πληροφορικής. Επίσης έγινε εσωτερικός ελαιοχρωματισμός του διδακτηρίου, αλλάξαμε τις κουρτίνες στις αίθουσες και αποκτήσαμε μια αίθουσα εκδηλώσεων. Πλέον διαθέτουμε ένα σύγχρονο διδακτήριο, όπου η διδασκαλία στις αίθουσες αποκτά σύγχρονα χαρακτηριστικά. Έτσι βλέπουμε αρκετούς γονείς να ζητούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στο σχολείο μας. Στο πλαίσιο αυτό κάνουμε και πολλές εκδηλώσεις με διάφορες θεματικές ενότητες σε συνεργασία με τους φορείς».

Ο ίδιος πρόσθεσε πως «θέλουμε να διαμορφώσουμε μαθητές με προσωπικότητα. Και για να το πετύχουμε αυτό χρειάζεται πολλή προσπάθεια, αν σκεφθεί κανείς πως το εκπαιδευτικό σύστημα είναι πολύ συγκεντρωτικό και γραφειοκρατικό. Ένας διευθυντής αναλώνεται πολλές ώρες για τη διεκπεραίωση διαδικασιών. Αλλά από το στάσιμο σχολείο θα πρέπει να πάμε στο σχολείο που κινείται και δεν φοβάται να κάνει αλλαγές».
Ένα σημαντικό ποσοστό των μαθητών προέρχεται από εργατικές περιοχές, από οικογένειες με μέτρια προς χαμηλά οικονομικά στρώματα που κάνουν αγώνα για τα βγάλουν πέρα. Στο πλαίσιο αυτό 20 περίπου μαθητές λαμβάνουν δεκατιανό από την Κουζίνα Αλληλεγγύης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το