Τοπικά

«Λευκή» νύχτα στην αγορά του Βόλου

«Λευκή» νύχτα προγραμματίζει για την 1η Σεπτεμβρίου, ημέρα Σάββατο ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου σε μια προσπάθεια τόνωσης της καταναλωτικής κίνησης. Εκείνη τη βραδιά σε αρκετά σημεία της αγοράς θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις.
Η μόδα της λευκής νύχτας έρχεται από το εξωτερικό και ήδη εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία στην εμπορική αγορά της Καλαμάτας.

Τις τελευταίες εβδομάδες ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου βρίσκεται σε επικοινωνία με φορείς, όπως το Επιμελητήριο, τον Δήμο, την Περιφέρεια, για την καλύτερη διοργάνωση των εκδηλώσεων.
Εκείνη την ημέρα τα καταστήματα θα λειτουργήσουν κανονικά μέχρι τις 2.30 το μεσημέρι και στη συνέχεια θα ανοίξουν ξανά νωρίς το απόγευμα. Η διαφορά είναι ότι όλο το απόγευμα και το βράδυ θα πραγματοποιούνται διάφορες εκδηλώσεις σε σημεία της εμπορικής αγοράς και τα καταστήματα θα μπορούν να είναι ανοικτά μέχρι τις 3 τα ξημερώματα μετά από άδεια που δόθηκε από την Περιφέρεια.
Η «λευκή» νύχτα παραπέμπει σε έναν βαθμό στο Black Friday που φέτος σημείωσε τεράστια επιτυχία στον Βόλο.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος ανέφερε πως «στόχος μας είναι να τονώσουμε την αγορά με εκδηλώσεις και άλλα happening που θα δώσουν νέα ώθηση στην κατανάλωση και θα φέρουν ακόμη πιο κοντά τον κόσμο στους επαγγελματίες. Ήδη προχωρούμε όλο αυτό το διάστημα σε συναντήσεις και είμαστε έτοιμοι για να προγραμματίσουμε τις εκδηλώσεις για την 1η Σεπτεμβρίου, ημέρα Σάββατο. Σε αυτή την προσπάθεια έχουμε επικοινωνία και συνεργασία με τον Δήμο, την Περιφέρεια και βέβαια το Επιμελητήριο, ενώ είμαστε και στην αναζήτηση χορηγών. Επίσης φιλοδοξούμε να έρθει κόσμος και από άλλες πόλεις, αφού είναι κάτι που γίνεται για πρώτη φορά»…
Στο μεταξύ η αγορά κινείται σε χαμηλούς ρυθμούς, με τους καταστηματάρχες να βάζουν τα δυνατά τους, για να προσελκύσουν τους λιγοστούς πελάτες, που κυκλοφορούν λόγω του Αυγούστου. Ο «πόλεμος» των προσφορών και των εκπτώσεων κορυφώνεται, μια και τα περιθώρια των καταστηματαρχών για να ξεπουλήσουν τα καλοκαιρινά είδη, που εμπορεύονται αυτή την περίοδο, στενεύουν. Ενώ λοιπόν στην αρχή της περιόδου των εκπτώσεων ο μεγαλύτερος όγκος των εμπορικών ανακοίνωνε εκπτώσεις ύψους περίπου 50%, αυτή την περίοδο ελάχιστα καταστήματα δεν έχουν αγγίξει το όριο του 70%.

Όπως και να έχει όμως και όποιες και να είναι οι δυσκολίες, στην αγορά, πάντοτε υπάρχουν οι «θησαυροί», που πωλούνται σε χαμηλή τιμή και όποιος έχει αποφασίσει να κάνει τις αγορές του αυτή την περίοδο, αξίζει να κάνει μια βόλτα στα μαγαζιά, μέχρι 5 Σεπτεμβρίου που θα διαρκέσουν οι θερινές εκπτώσεις. Άλλωστε βγαίνουν προς πώληση και χειμερινά είδη ένδυσης και υπόδησης σε χαμηλές δελεαστικές τιμές.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το