Τοπικά

ΛΑΣ Βόλου: «Να σταματήσει κάθε σχέδιο διάνοιξης της οδού Καραμπατζάκη»

Να σταματήσει κάθε σχέδιο διάνοιξης της οδού Καραμπατζάκη ζητα η Λαϊκή Συσπείρωση Βόλου σημειώνοντας πως είναι ψευδείς οι δηλώσεις της δημοτικής αρχής πως από τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θίγονται μόνο λίγοι κάτοικοι. Επίσης ζητά από τους κατοίκους και τους δημοτικούς συμβούλους να μην επιτρέψουν στη δημοτική αρχή να μετατρέψει τους παρόχθιους του Κραυσίδωνα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

 
Στην ανακοίνωση της η Λαϊκή Συσπείρωση Βόλου αναφέρει:
«Η διάνοιξη της οδού Καραμπατζάκη και γενικότερα η σύνδεση των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη με τον Περιφερειακό δρόμο Βόλου θα μετατρέψει αυτούς τους δρόμους σε οδικές αρτηρίες με μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο, εις βάρος της ποιότητας ζωής συνολικά στο πολεοδομικό συγκρότημα.
Ουσιαστικά αυτοί οι οδοί θα επιβαρυνθούν με όλου του είδους τα οχήματα, μεταξύ των οποίων και μεγάλα μεταφορικά μέσα, που κινούνται από την λεωφόρο Αθηνών προς τον Περιφερειακό και το Πήλιο. Αυτό σημαίνει καταστροφή των κοινόχρηστων χώρων πρασίνου και αναψυχής που έχουν διαμορφωθεί στην οδό Καραμπατζάκη, αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, καταστροφή του «πνεύμονα της πόλης», του χειμάρρου Κραυσίδωνα.
Οι βαρύγδουπες και γεμάτες κυνισμό δηλώσεις της δημοτικής αρχής, ότι από αυτές τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θίγονται μόνο λίγοι κάτοικοι είναι αστήρικτες και ψευδείς. Οι ρυθμίσεις αυτές αφορούν χιλιάδες οικογένειες που διαμένουν καθ’ όλο το μήκος των οδών αυτών, που κατά κύριο λόγο αποτελούν περιοχές κατοικίας. Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις, σε σημεία που το πλάτος των οδών αυτών είναι πολύ μικρό θα διαμορφωθούν επικίνδυνες συνθήκες αφού στην κυριολεξία τα οχήματα θα περνούν μέσα από τις αυλές των σπιτιών.

 
Αυτοί ήταν και οι λόγοι, όπως είναι γνωστό, που παρόμοια σχέδια από τη δεκαετία του ’80 δεν υλοποιήθηκαν, ενώ δυναμικές ήταν και οι κινητοποιήσεις των κατοίκων των Αγ. Αναργύρων και της Ν. Ιωνίας όταν ο άξονας του χειμάρρου Κραυσίδωνα επιχειρήθηκε να μετατραπεί σε μεγάλο κεντρικό οδικό άξονα της πόλης.
Η δημοτική αρχή Βόλου, προβάλλοντας τη δήθεν ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας (από την συνεδρίαση της επιτροπής απουσίαζε ο εκπρόσωπος της ΛΑΣ λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων) επιλέγει τις «εύκολες» λύσεις. Αντί να δρομολογήσει και να διεκδικήσει την άμεση ολοκλήρωση του περιφερειακού δρόμου του Βόλου και τη σύνδεσή του με τη οδό Αθηνών, έργο που θα έδινε διέξοδο στο μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα του πολεοδομικού συγκροτήματος, αποσυμφορώντας το κέντρο της πόλης από τα οχήματα που κινούνται από τη την Αθηνών προς τα περιφερειακά τμήματα του πολεοδομικού συγκροτήματος και το Πήλιο, στην πραγματικότητα τα βάζει στον κεντρικό ιστό της πόλης. Ακολουθεί όπως και οι προηγούμενες δημοτικές αρχές την πεπατημένη πολιτική με ημίμετρα, με κυκλοφοριακές και αστικές παρεμβάσεις, στις οποίες ροκανίζεται πακτωλός εκατομμυρίων από εργολαβικές εταιρείες, με έργα «ράβε – ξήλωνε (βλ. ποδηλατόδρομους, κορίνες, στάθμευση, συνδέσεις περιφερειακού, κ.ά.) που δεν λύνουν τα προβλήματα και που πάντα έχουν στο επίκεντρο όχι το λαϊκό συμφέρον, αλλά τα συμφέροντα ιδιωτών. Συμφέροντα που σχετίζονται με την εμπορευματοποίηση της γης, την αξιοποίησή της για κέρδη και όχι για τις λαϊκές ανάγκες.

 
Το ΚΚΕ, οι δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ, καλούν τους κατοίκους να ξεσηκωθούν! Να μην επιτρέψουν στη δημοτική αρχή να προχωρήσει στην «παλαιάς κοπής» έμπνευσή της να μετατρέψει τους παρόχθιους του Κραυσίδωνα, τις γειτονιές, σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Να διεκδικήσουν την άμεση ολοκλήρωση του περιφερειακού δρόμου προς την οδό Αθηνών και την ασφαλή σύνδεσή του με τις συνοικίες της πόλης με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. Να απαιτήσουν το σχεδιασμό κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και έργων όπως οι κυκλικοί κόμβοι, η αποκατάσταση των κατεστραμμένων δρόμων και πεζοδρομίων, δίκτυο σύγχρονων και ασφαλών ποδηλατοδρόμων, χώρους δωρεάν στάθμευσης, δημόσιες, φθηνές και σύγχρονες συγκοινωνίες, που θα βελτιώσουν τις κυκλοφοριακές συνθήκες και θα προστατεύσουν το φυσικό και αστικό περιβάλλον».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το