Τοπικά

ΛΑΣ: Χωρίς καθηγητή Μαθηματικών το Γυμνάσιο Ζαγοράς – Με προβλήματα η τηλεκπαίδευση

Χωρίς τους απαραίτητους καθηγητές είναι από την αρχή της σχολικής Χρονιάς τα σχολεία του Δήμου Ζαγοράς Μουρεσίου, όπως καταγγέλλουν τα στελέχη της Λαϊκής Συσπείρωσης, αφού από την αρχή της σχολικής χρονιάς μέχρι και σήμερα δεν έχουν τοποθετηθεί οι δάσκαλοι και καθηγητές ακόμη και σε βασικά γνωστικά αντικείμενα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της παράταξης:
Η σχολική χρονιά κλείνει δύο μήνες από την έναρξη των μαθημάτων και στο Γυμνάσιο Ζαγοράς ζήτημα είναι, αν τα παιδιά έχουν παρακολουθήσει για δύο εβδομάδες συνολικά το μάθημα των μαθηματικών.
Η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης ξεκινάει με πολλά προβλήματα, καθώς λείπει η υλικοτεχνική υποδομή σε πολλές λαϊκές οικογένειες . Η έλλειψη ηλεκτρονικών υπολογιστών για όλα τα παιδιά και η γρήγορη πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές, ενώ το υπουργείο Παιδείας απειλεί με απουσίες σε όποιο μαθητή δεν καταφέρει να συνδεθεί.
Η υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας πρέπει να ξεσηκώσει γονείς και μαθητές. Οι ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης της ΝΔ είναι μεγάλες, καθώς κάθε χρονιά από τις σχολικές αίθουσες είτε λείπουν καθηγητές, είτε βιβλία και υλικοτεχνική υποδομή, συνήθως και τα δύο μαζί!
Η πολιτική διαχρονικά των κυβερνήσεων συμπυκνώνεται στη ρύση του Μπρεχτ «αυτοί που μας κλέψαν το βιβλίο από το χέρι, μας κατηγορούν ότι μείναμε αδιάβαστοι».
Οι μαθητές χωρίς εκπαιδευτικούς και υλικοτεχνική υποδομή, και οι οικογένειες τους φορτωμένες με όλα τα βάρη της κρίσης την οποία δεν δημιούργησαν, επιτείνουν τις κοινωνικές και μορφωτικές ανισότητες, τους ταξικούς φραγμούς.

Τα μέλη της ΛΑΣ καλούν τους μαθητές και τους γονείς σε διεκδίκηση:
• Άμεση τοποθέτηση μόνιμων καθηγητών και δασκάλων στα σχολεία του Δήμου μας, με αύξηση των αποδοχών τους και κάλυψη των αναγκών στέγασης.
• Δωρεάν ηλεκτρονικά μέσα (tablet, laptop, σύνδεση γρήγορου internet) για την τηλεκπαίδευση με ευθύνη του κράτους μέσω των σχολείων σε όλους τους μαθητές.
• Καμιά καταγραφή απουσίας σε μαθητές που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.
• Καμία διακοπή ρεύματος και internet που θα στερεί σε μαθητές τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία.
• Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για να μπορούν με ουσιαστικούς όρους να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία.
• Η αντιπαιδαγωγική μέθοδο της online μετάδοσης του μαθήματος που εκτός των άλλων δεν διασφαλίζει τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών δεν πρέπει να γενικευτεί, καθώς επιτείνει ακόμα περισσότερο την ανισοτιμία στη μόρφωση των παιδιών μας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το