Τοπικά

ΛΑΕ Μαγνησίας: Εξευτελιστικό το τίμημα των 45 εκ. ευρώ για τον ΟΣΕ

93be5072-0633-4b71-b5db-c1c90b3034a1

Κλιμάκιο της ΛΑΕ Μαγνησίας, επισκέφθηκε το εργοστάσιο του ΟΣΕ στον Βόλο (τμήμα συντήρησης) και συζήτησε με τους εργαζόμενους, σε συνέχεια της πρώτης επαφής με το Σωματείο, που έγινε με την επίσκεψη στον Βόλο του Γραμματέα της ΛΑΕ Π. Λαφαζάνη την περασμένη εβδομάδα.

Όπως αναφέρει η Λαϊκή Ενότητα σε ανακοίνωσή της  “Έγινε ξεκάθαρο πως, ενώ υπάρχει τόσο η απαραίτητη τεχνική υποδομή όσο και το εξειδικευμένο προσωπικό, ο ΟΣΕ ξεπουλιέται κυριολεκτικά από την κυβέρνηση και επανακρατικοποιείται από το ιταλικό Δημόσιο, έναντι του εξευτελιστικού τιμήματος των 45 εκατομμυρίων ευρώ, τη στιγμή που η Γιουβέντους απόχτησε τον Ιγκουαϊν από τη Νάπολι έναντι 90 εκατομμυρίων ευρώ.
Εκτός αυτού, οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι πριμοδοτούνται από το ελληνικό Δημόσιο με 50 εκατομμύρια ευρώ για τον πρώτο χρόνο, ενώ η πριμοδότηση στην τριετία, θα φτάσει τα 250 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή η κυβέρνηση όχι μονάχα χαρίζει τον ΟΣΕ στο Ιταλικό Δημόσιο, αλλά τους δίνει και προίκα 205 εκατομμύρια!!!

Η περίπτωση του ξεπουλήματος του ΟΣΕ, έρχεται σε συμπλήρωμα του ξεπουλήματος του ΟΛΠ στο κινεζικό και των αεροδρομίων στο γερμανικό Δημόσιο.

Τόσο η ληστεία, όσο και ο τρόπος με τον οποίον γίνεται, με τη μορφή πειρατικής επιδρομής και κατοχικού πλιάτσικου της περιουσίας του ελληνικού λαού, κλιμακώνονται χωρίς φραγμούς και με έναν ανεπανάληπτο κυνισμό.

Αυτές ακριβώς οι χαριστικές πράξεις της κυβέρνησης καθ’ υπόδειξη των δανειστών που μοιράζουν μεταξύ τους τα λάφυρα της αποικίας, συνιστούν μεγάλα σκάνδαλα, δεν διαθέτουν καμιά νομιμοποίηση και υπάρχουν συγκεκριμένες και μείζονες ποινικές και πολιτικές ευθύνες για την αδιαφανή πραγματοποίησή τους.

Αυτές οι ληστρικές μεταβιβάσεις δεν αναγνωρίζονται ούτε νομιμοποιούνται από τον ελληνικό λαό και αυτοί που τις πραγματοποιούν θα λογοδοτήσουν όχι μονάχα πολιτικά αλλά και ποινικά.

Ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκουν στον ελληνικό λαό και ως δημόσια στρατηγική επιχείρηση πρέπει να εξυγιανθούν και να λειτουργήσουν κερδοφόρα προς όφελος του λαού και του τόπου συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και την προκοπή της χώρας και μετατρέποντας την Ελλάδα σε σύγχρονο κόμβο μεταφορών και όχι σε λάφυρο κινέζικων, γερμανικών ή ιταλικών συμφερόντων”.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το