Τοπικά

Κυκλοφοριακό κομφούζιο στον «Φαρδύ» – Διπλοπαρκαρίσματα, απουσία χώρου στάθμευσης και αστυνόμευσης 

Κυκλοφοριακό χάος επικρατεί κάθε μέρα στη Λεωφόρο Ειρήνης από τη γέφυρα του Κραυσίδωνα έως την Ευαγγελίστρια τις ημέρες και ώρες που λειτουργεί η εμπορική αγορά και ιδίως το πρωί έως το μεσημέρι. Ο κεντρικός δρόμος της Νέας Ιωνίας δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο με τα αίτια να έχουν ονοματεπώνυμο, σύμφωνα με επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και περιπατητές. Παράνομα παρκαρίσματα, διπλοπαρκαρίσματα, έλλειψη κυκλοφοριακής παιδείας, η απουσία ενός μεγάλου χώρου στάθμευσης και αστυνόμευσης είναι μερικά μόνο αίτια που επιβαρύνουν την ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων.

Οδηγοί ταξί στην πιάτσα μπροστά από το παρκάκι μετά τη γέφυρα του Κραυσίδωνα επισήμαναν ότι δεν υπάρχει αστυνόμευση στη Λεωφόρο Ειρήνης και η Τροχαία εμφανίζεται σπάνια και μόνο για να κόψει κλήσεις σε νεαρούς οδηγούς δικύκλων. Οι ίδιοι πρόσθεσαν ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων παρκάρουν λες και σταθμεύουν σε οικόπεδο χωρίς να ενδιαφέρονται για τους υπόλοιπους.
Επαγγελματίας που δραστηριοποιείται πάνω στη Λεωφόρο Ειρήνης τόνισε ότι αν και ο δρόμος είναι φαρδύς από τη γέφυρα έως την εκκλησία της Ευαγγελίστριας επικρατεί κυκλοφοριακό κομφούζιο λόγω των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων.

Από την πλευρά του ο κ. Προκόπης Παπαδόπουλος, ελεύθερος επαγγελματίας με επιχείρηση στον «ΦΑΡΔΥ», ανέφερε πως το 80% του προβλήματος προέρχεται από οδηγούς αυτοκινήτων που παρκάρουν στον δρόμο για να πάνε στις τράπεζες. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι τις ημέρες των πληρωμών μισθών και συντάξεων, αλλά και τέλος του μήνα που πολλοί πληρώνουν φορολογικές υποχρεώσεις, επικρατεί χάος σε έναν δρόμο που απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση. Όσον αφορά στην αστυνόμευση τόνισε ότι Τροχαία και Δημοτική Αστυνομία παρουσιάζονται μόνο μετά από τηλεφωνική ειδοποίηση και διαμαρτυρίες.

Ο κ. Προκόπης Παπαδόπουλος

Ο κ. Αντρέας Μπούσουλας, που διατηρεί επιχείρηση στον «ΦΑΡΔΥ», υποστήριξε ότι η Λεωφόρος Ειρήνης είναι ο κεντρικότερος δρόμος στη Νέα Ιωνία και επικρατεί κυκλοφοριακό κομφούζιο όπως είναι φυσικό, με την αποσυμφόρηση να πραγματοποιείται μόνο όταν θα δημιουργηθεί ένας χώρος στάθμευσης αναφέροντας το παράδειγμα της Λάρισας με το υπόγειο πάρκιν. Για τον ίδιο το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργούν τα διπλοπαρκαρίσματα και τους οδηγούς των λεωφορείων να δυσκολεύονται να διασχίσουν έναν δρόμο λίγων μέτρων.

Ο κ. Γιώργος Χρυσόμαλλος, ελεύθερος επαγγελματίας στην περιοχή, επισήμανε ότι η μόνη λύση είναι είτε να υπάρχει ένας άνθρωπος σε καθημερινή βάση για να ρυθμίζει την κυκλοφορία και να κόβει κλήσεις στους παραβάτες είτε κάμερες που να καταγράφουν τις παραβάσεις και να στέλνεται το πρόστιμο στο σπίτι του παραβάτη με τη φωτογραφία της παράβασης. Ο ίδιος θεωρεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται από τη νοοτροπία των Ελλήνων που θέλουν να παρκάρουν ακριβώς έξω από το μαγαζί για να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά και στην έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής και παιδείας. Η παρουσία της Τροχαίας είναι σπάνια, ενώ η Δημοτική Αστυνομία δεν πρέπει να έχει εμφανιστεί σχεδόν ποτέ στη Λεωφόρο Ειρήνης κατέληξε ο κ. Γιώργος Χρυσόμαλλος.

Ο κ. Γιώργος Χρυσόμαλλος

Λοΐζος Ασβεστάς

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το