Άρθρα

κυκλο-φ-οριακά

Του Χαράλαμπου Α. Σκυργιάννη

Τελευταία μέρα του Οκτώβρη. Γραμμή για Χριστούγεννα, πλέον, με τους μπλε νυχτερινούς ουρανούς. Κλάψαμε αρκετά για το οριστικό κλείσιμο του τηλεοπτικού MEGA ώρα 02:08:36 της 28ης Οκτωβρίου. Πρόκειται για κάτι ευθέως ανάλογο με τον κυρ-Λεωνίδα τον μαγαζάτορα, που δεν «βγαίνει» πια και το κλείνει το μαγαζί, αφήνοντας ανέργους όλους τους εργαζόμενους σ’ αυτό. Πόσοι οι «κυρ-Λεωνίδες» μέσα στην κρίση, και μάλιστα χωρίς να μας έχουν φεσώσει όλους εμάς με δεκάδες εκατομμύρια θαλασσοδάνεια. Εδώ οι καλοί μαγαζάτορες-μεγαλοκεφαλαιούχοι του MEGA αφού πέρασαν μια χαρά πίνοντας στην υγεία των κορόϊδων, όταν τα πράγματα σοβάρεψαν και κλήθηκαν να πληρώσουν για την χρήση της συχνότητας που λυμαίνονταν επί 29 συναπτά έτη, είπαν «δεν μας συμφέρει» και, πολύ απλά, το ‘κλεισαν το μαγαζί. Περί τούτου πρόκειται, και αρκετά. Πάμε στα δικά μας.

Στον πολύπαθο δρόμο Βόλου-Βελεστίνου πρόσφατα τοποθετήθηκαν ιστοί φωτισμού σε ένα τμήμα που εξ αρχής δεν είχε, και ήταν αρκούντως επικίνδυνο. «Άργησε, αλλά έγινε, και εύγε», ήταν το δικό μας σχόλιο, και το «εύγε» πήγαινε κατά Περιφερειακή Ενότητα μεριά. Τελείωσε η εργολαβία της τοποθέτησης, θα πρέπει να έχουν περάσει και τρεις μήνες από τότε, και οι ιστοί ακόμη δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί, τουτέστιν δεν φωτίζουν. Η κατάσταση είναι το ίδιο χάλια όπως πάντα. Αναρωτιέμαι γιατί άραγε και ενδιαφέρομαι να μάθω μήπως έχουν σωθεί τα λεφτά για την πληρωμή του ρεύματος.

Και λέγοντας περί ρεύματος, έχω κι άλλη μια απορία, συμπολίτες. Στα χρόνια της κρίσης έχουμε ακούσει-διαβάσει για χιλιάδες περιπτώσεις αναλγησίας της απαίσιας ΔΕΗ, που κόβει το ρεύμα σε κακόμοιρους που χρωστάνε. Και ρίξτε κατάρες κι αναθέματα στο μονοπώλιο της ΔΕΗ, που να χαθεί στα τάρταρα – ένα σωρό απίθανοι δηλητηριαστές της κοινής γνώμης. Ύστερα, ακριβώς μέσα στα χρόνια της κρίσης, ακριβώς μετά το 2009, με τους νόμους περί απελευθέρωσης της αγοράς (και υποδούλωσης του καταναλωτή, όπως έγινε και με τις αεροπορικές μεταφορές…), άρχισαν να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια οι ιδιωτικές εταιρείες παροχής ενέργειας, στην αρχή χωριστά, ύστερα ρεύμα-φυσικό αέριο μαζί, πακέτο, ελάτε να πάρετε, εδώ η καλή ενέργεια. Και δεν ακούω-διαβάζω απολύτως τίποτε περί διακοπών κλπ. Άραγε όλοι οι πελάτες όλων αυτών των εταιρειών είναι καλοπληρωτές; Τι κάνουν, για το καλό μας, αυτές οι εταιρείες σε περίπτωση που κάποιος καταναλωτής δεν μπορεί να πληρώσει; Του λένε «δεν πειράζει, συνεχίζουμε» ή του τραβάνε μια χοντροδιακοπή κι ένα τεράστιο τέλος επανασύνδεσης; Πού μπορώ να το μάθω αυτό – γιατί τα παπαγαλάκια μόνο να διαφημίζουν ξέρουν, τέτοιου είδους «χρηστικές» πληροφορίες τις θάβουν. Ενημερώστε με παρακαλώ.
Και προσέξτε, συμπολίτες, μην τύχει καμιά στραβή και σας κόψουν το φυσικό αέριο. Πάνω από 100 € είναι το τέλος επανασύνδεσης, τελείως άνευ λόγου, χώρια οι τόκοι υπερημερίας και τα λαδόξυδα. Αυτά. Στην κοινωνία των αγγέλων.

Δεν αφαιρέθηκαν ακόμη οι πινακίδες Ρ-40 απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης από τον περιβάλλοντα χώρο του Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου & Ελένης, στον οποίο δικαίως παρκάρουν εκατοντάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα.
Εκεί ψηλά, εκεί ψηλά στον Περιφερειακό, στον κόμβο με Οδυσσέα Ελύτη, υπήρχε από παλιά ένα σουπερμάρκετ, με ένα επαρκές parking, σχεδόν κανένα πρόβλημα. Πρόσφατα κατασκευάστηκε ένα καινούργιο τέτοιο, άλλης αλυσίδας, σε οικόπεδο δίπλα και πίσω από το προηγούμενο. Η εγκατάσταση δείχνει να διαθέτει τον απαιτούμενο αριθμό θέσεων στάθμευσης (δεν τις μέτρησα) σε έναν καλά οργανωμένο χώρο. Η πρόσβαση σ’ αυτόν τον χώρο γίνεται από έναν δρόμο κάθετο στην Ελύτη, πλάτους 5,50-6,00 μ., τόσο για είσοδο, όσο και για έξοδο, τόσο των επιβατικών οχημάτων, όσο και των οχημάτων τροφοδοσίας. Και ως «κερασάκι στην τούρτα» σ’ αυτόν τον δρομάκο βρίσκονται και κάποια παρκαρισμένα! Φρονώ ότι κάποιος (π.χ. ο Δήμος…) πρέπει να το δει το θεματάκι και μάλλον θα χρειαστούν κάποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Ώσπου να γίνουν όλα αυτά, γεια σας και χαρά σας,

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το