Η διαρκής συρρίκνωση του εισοδήματος των καταναλωτών έχει προκαλέσει και αναγκαστικές αλλαγές στις διατροφικές συνήθειές τους.
Ενδεικτικό είναι πως πλέον τα ελληνικά νοικοκυριά αγοράζουν λιγότερο γάλα, περισσότερα κατεψυγμένα τρόφιμα τα οποία είναι μικρότερης αξίας από τα αντίστοιχα νωπά, ενώ σταθερά προμηθεύονται προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Συγκεκριμένα καταγράφεται αύξηση της αξίας πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι: πρόκειται για τα κατεψυγμένα τρόφιμα (4,1%), κατηγορία με ιδιαίτερη δυναμική από την εποχή της επιβολής των capital controls και τα αλκοολούχα ποτά (2,3%). Η αύξηση της αξίας πωλήσεων στην τελευταία αυτή κατηγορία αποδίδεται στην αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης το καλοκαίρι του 2016 στην μπίρα.
Κατά τα άλλα με απώλειες έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2017 για τα σούπερ μάρκετ, καθώς οι πωλήσεις τους σε αξία υποχώρησαν κατά 4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.
Πηγή: iefimerida
Όσοι έχουν βαρεθεί να αγοράζουν σοκολατένια αυγά και λαγουδάκια μπορούν το φετινό Πάσχα των Καθολικών…
Ο Μπραντ Πιτ φαίνεται πως σκοπεύει να δώσει τέλος στην πολυετή δικαστική του διαμάχη με…
Θλίψη στην τοπική κοινωνία για τον θάνατο του Κωνσταντίνου Κρυονερίτη συνταξιούχου πλοιάρχου του εμπορικού ναυτικού…
Το αδιάβλητο της εκλογικής διαδικασίας υποστηρίζουν οι δικηγόροι της χώρας, με ανακοίνωσή τους, απαντώντας έτσι…
Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022 σόκαρε τον πλανήτη και προκάλεσε…
Αλλαγές στην κυκλοφορία των οχημάτων που θα κινούνται από την Αγριά μέχρι τη Ζαγορά θα…