Τοπικά

Κλείνουν τα ολοήμερα στην περιφέρεια

Κλείνουν το ένα μετά το άλλο ολοήμερα τμήματα στα ολιγοθέσια Δημοτικά, καθώς οι γονείς βλέποντας ότι δεν υπάρχουν δάσκαλοι για να διδάξουν στα παιδιά τους, παρά μόνο γυμναστές και καθηγητές αγγλικών, δεν τα αφήνουν τα παρακολουθούν τον θεσμό.
Έτσι από τα οκτώ ολοήμερα τμήματα που δημιουργήθηκαν σε ολιγοθέσια Δημοτικά φέτος, τα τέσσερα επίσημα δεν λειτουργούν, ενώ και τα άλλα τέσσερα ουσιαστικά είναι κλειστά και αναμένεται μόνο το επίσημο έγγραφο.
Το υπουργείο Παιδείας την περασμένη άνοιξη αποφάσισε να επαναλειτουργήσει ολοήμερα τμήματα σε ολιγοθέσια Δημοτικά της περιφέρειας στα οποία είχε ανασταλεί η λειτουργία τους από το 2011.

Ωστόσο, η λειτουργία των ολοήμερων αυτών τμημάτων βασίστηκε όχι στους δασκάλους, όπως θα ήταν το αναμενόμενο, αλλά στους καθηγητές ειδικοτήτων, προφανώς για να μην υποχρεωθεί το υπουργείο Παιδείας να κάνει νέες προσλήψεις.
Αυτή όμως η εξέλιξη αποθάρρυνε τους γονείς που έλπιζαν ότι στο ολοήμερο θα υπήρχε δάσκαλος για να βοηθά τα παιδιά για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας.
Έτσι ενώ αρχικά υπήρχε ενδιαφέρον για εγγραφές αυτό τελικά ατόνησε μέσα στις πρώτες δεκαπέντε ημέρες των μαθημάτων σε βαθμό που οι γονείς να μην στέλνουν τα παιδιά τους στο ολοήμερο.

Άλλωστε οι γυμναστές και οι καθηγητές αγγλικών που τοποθετήθηκαν στα ολοήμερα τμήματα, όσο και να θέλουν να βοηθήσουν ευρύτερα, δεν μπορούν να διδάσκουν μαθηματικά, γλώσσα ή άλλα μαθήματα, παρά μόνο στο αντικείμενό τους.
Ως αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης ήταν η ενημέρωση από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας πως από τα οκτώ ολοήμερα τμήματα σε ολιγοθέσια δημοτικά της περιφέρειας, τα τέσσερα, όπως στον Πλάτανο, το Αχίλλειο, την Αμαλιάπολη, επίσημα είναι κλειστά, ενώ και τα άλλα τέσσερα ουσιαστικά δεν λειτουργούν. Η Πρωτοβάθμια είχε τοποθετήσει κυρίως γυμναστές και καθηγητές αγγλικών φροντίζοντας ώστε το ωράριο του ολοήμερου να τελειώνει στις 4 το μεσημέρι, κάτι όμως που δεν θεωρήθηκε επαρκές από τους γονείς.
Παράλληλα έχουν κλείσει και τρία ολοήμερα τμήματα στα νηπιαγωγεία της περιφέρειας.
Συνεπώς μια προσπάθεια που έκανε το υπουργείο Παιδείας για αναβάθμιση της εκπαίδευσης και στα σχολεία των μικρών χωριών, πέφτει στο κενό, επειδή δεν φρόντισε να τα επανδρώσει με το κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Από την πλευρά της η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας βρίσκεται σε διαδικασία αναδιάρθρωσης του εκπαιδευτικού της προσωπικού με τους γυμναστές και τους καθηγητές αγγλικών που θα πρέπει να τοποθετηθούν σε άλλα σχολεία.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το