Τοπικά

Κλιμάκιο της «Βόλου Κοινωνία» συναντήθηκε με τη διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ

Κλιμάκιο της ανεξάρτητης κίνησης ενεργών πολιτών «Βόλου Κοινωνία», αποτελούμενο από τους Παντελή Μαστρογιάννη, Πάρι Μουτσινά, Θέμη Σιττα και Παναγιώτη Οικονόμου, συναντήθηκε με το Δ.Σ. του αστικού ΚΤΕΛ Βολου και συγκεκριμένα τον πρόεδρο Νίκο Ευαγγελινό, τον αντιπρόεδρο Επαμεινώνδα Ντούκα και τα μέλη Χρήστο Τοπούζογλου, Γεώργιο Τζανή και Σπύρο Κοπάλη.
Τα μέλη της «Βόλου Κοινωνία» ενημέρωσαν τη διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ για τη φιλοσοφία και τους στόχους της κίνησης, καθώς για το πρόγραμμα των συναντήσεων με τους κοινωνικούς και τοπικούς φορείς, αυτοδιοικητικά σχήματα και πολίτες.

Μεταξύ άλλων επισήμαναν ότι το κυκλοφοριακό είναι το μείζον πρόβλημα του Βόλου και θα γίνει ανυπέρβλητο αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα με συνεργασία του δήμου Βόλου και τους εμπλεκόμενους φορείς. Σύμφωνα με τους ίδιους, χρειάζεται να μελετηθεί από το ΚΤΕΛ η δημιουργία ενός δικτύου με μίνι λεωφορεία και σταθμούς μετεπιβίβασης, εντός του πολεοδομικού ιστού ώστε να μην είναι απαραίτητη η κίνηση με Ι.Χ. στο κέντρο με προφανή οφέλη. Τέλος επισημάνθηκε η ανάγκη συνεργασίας με το υπεραστικό ΚΤΕΛ ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι ακραίων συνοικιών του δήμου στις καθημερινές μετακινήσεις τους, όπου δεν υπάρχει τακτική σύνδεση του αστικού ΚΤΕΛ.

Οι εκπρόσωποι του ΚΤΕΛ ανέφεραν ότι πράγματι ο Βόλος διέπεται από ένα κυκλοφοριακό χάος και η λύση του δεν είναι η δημιουργία ενός μεγάλου πάρκινγκ στο κέντρο του Βόλου, αλλά μία σειρά από μέτρα και ρυθμίσεις με συνεργασία Δήμου, Τροχαίας και ΚΤΕΛ, που θα αποσυμφορήσουν το κέντρο της πόλης. Εξέφρασαν την πικρία τους για το γεγονός ότι οι προτάσεις που έχουν υποβάλλει στην Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Βόλου, όπως π.χ. είναι η διαμόρφωση των τεσσάρων ή πέντε μεγάλων αξόνων της πόλης με πλατιά πεζοδρόμια, κάγκελα για την προστασία των πεζών και δύο λωρίδες κυκλοφορίας με ολοσχερή απαγόρευση στάσης και στάθμευσης θα αποτελέσουν μία πραγματική βιώσιμη λύση, δεν έχουν ληφθεί υπ’ όψη από το Δήμο διαχρονικά.
Επίσης, τα στελέχη του αστικού ΚΤΕΛ συμφώνησαν με την πρόταση για τον στόλο των μίνι λεωφορείων και των σταθμών μετεπιβίβασης με την προϋπόθεση της συνεργασίας με το δήμο Βόλου και με την πανελλαδική εφαρμογή της πολιτικής του επιδοτούμενου εισιτηρίου και όχι μόνον στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Επισήμαναν, τέλος, ότι μέχρι τέλος του 2019 θα έχουν αντικατασταθεί όλα τα λεωφορεία με αντίστοιχα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με σεβασμό στο περιβάλλον και την υγεία των δημοτών.

Τα μέλη της «Βόλου Κοινωνία» πρότειναν κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου να πάρει η διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ την πρωτοβουλία και να διοργανώσει μία συζήτηση με τις αυτοδιοίκητές κινήσεις και το δήμο για τα θέματα αυτά, ώστε να υπάρξουν δεσμεύσεις για να μη μείνουν οι δημιουργικές προτάσεις στα χαρτιά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το