Τοπικά

Κλασικές μοτοσικλέτες με μεγάλη ιστορία στην παραλία του Βόλου – Ξεκίνησαν τη διαδρομή τους στο Πήλιο (photos)

Κλασικές μοτοσικλέτες με πολλά χιλιόμετρα και μεγάλη ιστορία βρέθηκαν σήμερα στην παραλία του Βόλου δίνοντας την ευκαιρία σε όσους περνούσαν από το σημείο να τις θαυμάσουν και να μάθουν για αυτές.  Οι μοτοσικλέτες αναχώρησαν από την παραλία στις 12:30 το μεσημέρι, μία – μία για να συμμετέχουν σε διαδρομή στο Πήλιο.  Αύριο θα ακολουθήσουν άλλη διαδρομή για να επιστρέψουν πίσω στην Αθήνα, ολοκληρώνοντας τον ταξίδι τους.

Ο πρόεδρος της Λέσχης Κλασικής Μοτοσικλέτας κ.Γιάννης Λάνδρου δήλωσε πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη λέσχη δίτροχων και αριθμεί περισσότερα από 400 ενεργά μέλη ενώ έχει στις τάξεις της πάνω από 1000 πιστοποιημένες κλασικές μοτοσικλέτες.
«Η λέσχη δεν ασχολείται μόνο με αγώνες, αλλά επιτελεί και κοινωνικό έργο, όπως φιλανθρωπίες, τράπεζα αίματος και βοηθάει όπου χρειαστεί.  Προσπαθούμε οι αγώνες να γίνονται σε διάφορες πόλεις και χωριά, ακόμα και αυτά που δεν έχει επισκεφθεί κανείς, και να γινόμαστε πρεσβευτές τους» είπε χαρακτηριστικά.

Ο διοργανωτής της εκδήλωσης classic endurance 2018 και μέλος της Λέσχης Κλασικής Μοτοσικλέτας Βασίλης Γιάννου ανέφερε πως στον αγώνα συμμετέχουν 27 μοτοσικλέτες ενώ υπάρχουν και μοτοσικλέτες συνοδών.
«Σήμερα είναι το δεύτερο σκέλος του αγώνα μετά τη χθεσινή διαδρομή 480 χλμ από Αθήνα, μέσω Άμφισσας, Γραβιάς και Δομοκού  όπου φτάσαμε στον Βόλο. Στο πρόγραμμά μας ήταν να διασχίσουμε και την Όθρυ, αλλά το αναβάλαμε λόγω χιονιού. Το δεύτερο σκέλος της διαδρομής είναι ο γύρος του Πηλίου, διασχίζοντας τη νότια και την ανατολική πλευρά του βουνού, και θα καταλήξουμε στη Ζαγορά για ανασυγκρότηση.  Στις δύο το μεσημέρι θα ξεκινήσουμε από τα Χάνια για να γυρίσουμε πίσω στον Βόλο».

Οι αναβάτες των μηχανών που βρέθηκαν σήμερα στον Βόλο είναι από την Αθήνα, την Πάτρα και την Κρήτη.

Ο πρόεδρος της Λέσχης Κλασικών Οχημάτων Βόλου Τέλης Δουλόπουλος σημείωσε:
«Η Λέσχη μας σε συνεργασία με τη Λέσχη Κλασικής Μοτοσικλέτας διοργάνωσε την σημερινή παρουσίαση στην παραλία, που αποτελεί μέρος του ράλι αντοχής που ξεκίνησε χθες. Την Καθαρά Δευτέρα οι μοτοσικλέτες θα ξεκινήσουν για το τρίτο μέρος του αγώνα στη διαδρομή Βόλος, Νέα Αγχίαλος, Γλύφα, Αγίοκαμπος, Νέα Δάκη, Χαλκίδα, Αθήνα. Εκεί θα αναδειχθεί ποιος είχε τον καλύτερο χρόνο».
Ο κ. Δουλόπουλος τόνισε πως ο Βόλος είναι πόλη τουρισμού, ενώ τέτοιες εκδηλώσεις προάγουν την οικονομία του τόπου και διαφημίζονται σε άλλες πόλεις. «Οι επισκέπτες αυτοί γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές της περιοχής» σημείωσε και πρόσθεσε πως τους περιμένει τον Σεπτέμβριο όπου θα γίνει η ανάβαση Πηλίου με κλασικά αυτοκίνητα και μηχανές.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος δήλωσε πολύ χαρούμενος που στο λιμάνι βρίσκονται αυτές οι μηχανές.
«Είναι πανέμορφες και αποτελεί μια όμορφη εκδήλωση.  Είναι ένας πόλος έλξης και γνώσης  για τον κόσμο. Οι άνθρωποι που βρίσκονται εδώ δεν είναι τυχαίοι, αλλά συλλέκτες πολύ συγκεκριμένων καλών κλασικών μοντέλων και έχουν μια συνολική κοινωνική προσφορά. Στηρίζουμε με κάθε τρόπο τέτοιες εκδηλώσεις, όπως θα στηρίξουμε και τη μεγάλη εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο. Στο εξής θα έχουμε μια ανώτερης μορφής συνεργασία συμβάλλοντας με τον τρόπο μας και προβάλλοντάς την».

Οι κλασικές μοτοσικλέτες δεν εντυπωσίασαν όμως τους παρευρισκόμενους μόνο για την όμορφη κατασκευή τους, αλλά και για τις ιστορίες που φέρουν. Όπως δύο από τις μοτοσικλέτες που χρησιμοποιήθηκαν από την αστυνομία στην Αμερική. Η μία φέρει τη χαρακτηριστική σειρήνα ενώ φέρει και επιγραφή “police special” στο καντράν.

Ο κάτοχος μίας εκ των δύο μηχανών είναι ο κ. Κωνσταντίνος από την Αθήνα.

«Γνωρίζω ότι οι μηχανές αυτές είχαν γίνει δωρεά από την Αμερική προς το Ελληνικό Κράτος. Αυτή η μηχανή χρησιμοποιήθηκε στην ελληνική βασιλική χωροφυλακή το 1963. Υπηρέτησε, έκανε τη δουλειά της και μετά δημοπρατήθηκε και την πήρε ιδιώτης. Είμαι ο τρίτος που την απόκτησε. Όταν την παρέλαβα λειτουργούσε αλλά είχε ανακατασκευαστεί δύο φορές και δεν είχε γίνει καλή δουλειά. Κάποια στιγμή σταμάτησε να λειτουργεί και τότε φτιάχτηκε εξαρχής, όπως και οι περισσότερες μηχανές που βρίσκονται σήμερα εδώ».

Ο κ. Θωμάς είναι ο κάτοχος μίας κλασικής μοτοσικλέτας  του 1954.

«Πριν από περίπου 10 χρόνια πήρα κάποια κομμάτια της και άρχισα να την φτιάχνω. Δεν την πήρα ολόκληρη. Άρχισα να μαζεύω διάφορα για να γίνει όπως είναι. Τέτοιες μηχανές χρησιμοποιήθηκαν για στρατιωτικούς σκοπούς σε χώρες του ΝΑΤΟ».

Ένα συλλεκτικό Moto Guzzi έχει στην κατοχή του ο πρόεδρος της Λέσχης Κλασικής Μοτοσικλέτας Χανίων Ανδρέας Ξενίδης.

«Έχω τη μηχανή από το 1975. Είναι ένα Moto Guzzi V7 Special και αποτελεί το πρώτο δείγμα που έφερε η εταιρεία στην Ελλάδα για να δοκιμαστεί από την Αστυνομία. Στη συνέχεια πήρε μεγάλη παρτίδα και οι μηχανές αυτές χρησιμοποιήθηκαν από την Τροχαία και τα αστυνομικά τμήματα.
Βρέθηκε από τότε στα χέρια μου και την πήρα με μόλις 300 χλμ που ήταν τα δοκιμαστικά. Ένας αντιπρόσωπος κατέβασε τη μηχανή στην Κρήτη για να την πουλήσει και από τότε την έχω εγώ».

Εξήγησε επίσης πως, επειδή αποτελεί δείγμα, η μοτοσικλέτα του έχει διαφορές με τις άλλες μηχανές του ίδιου τύπου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το