Τοπικά

Κινητοποίηση έξω από το κτήριο Μουρτζούκου ενάντια στο νέο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία

To Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΤΑ ν. Μαγνησίας και το Σωματείο Καθαριστριών-ών ν. Μαγνησίας καλούν τους εργαζόμενους σε κινητοποίηση την Τετάρτη 13 Μαΐου, στη μία το μεσημέρι, έξω από τα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο κτήριο Μουρτζούκου, ζητώντας να μην κατατεθεί το νέο νομοσχέδιο για την Παιδεία. Σε κοινή ανακοίνωσή τους, σημειώνουν ότι οι ελλείψεις και τα τεράστια κενά εξαιτίας των μέτρων που πήραν διαχρονικά οι κυβερνήσεις, συνεχίζονται. Καταγγέλλουν επίσης την κυβέρνηση πως όχι μόνο δεν παίρνει μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια των μαθητών και εκπαιδευτικών μετακυλίοντας την ευθύνη στους ίδιους και στην τσέπη των γονιών, αλλά φέρνει και νέο νομοσχέδιο για ένα σχολείο:

 Με περισσότερα παιδιά στην τάξη σε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο.
 Με “εργαστήρια δεξιοτήτων” και προώθηση της αποσπασματικότητας στη γνώση και του γεωγραφικού προσδιορισμού “καλών” και “κακών” σχολείων.
 Με διδασκαλία της “επιχειρηματικότητας” στο Δημοτικό!
 Με πρωτεύουσας και δευτερεύουσας σημασίας μαθήματα Γυμνασίου που κατηγοριοποιούν τη μόρφωση σε χρήσιμη και μη χρήσιμη.
 Με την “Τράπεζα Θεμάτων” και το “Λύκειο – εξεταστική αρένα” να διασφαλίζει την ανισότιμη εξέταση των μαθητών σε ύλη που (και με ευθύνη του υπουργείου) μπορεί να μην έχουν διδαχθεί.
 Με την εσωτερική και εξωτερική “αξιολόγηση” να διαμορφώνει ένα αυτόνομο σχολείο προωθώντας την ανισοτιμία στην γνώση, την ελάφρυνση της κρατικής χρηματοδότησης και την κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων.
 Με την επαναφορά των πολυήμερων αποβολών και την αναγραφή της “διαγωγής” στο απολυτήριο να ενισχύει τον τιμωρητικό χαρακτήρα του σχολείου, σε βάρος του παιδαγωγικού.
 Με εγγύηση της κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών μόνο στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, τη στιγμή που 30.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έχουν μονιμοποιηθεί όχι σαν δημόσιοι υπάλληλοι αλλά σαν κατηγορία εκπαιδευτικών.
 Με αδιαφορία για την παράλληλη στήριξη και τα τμήματα ένταξης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αφού κατά προτεραιότητα θα καλύπτονται οι θέσεις μόνο στα Ειδικά Σχολεία.
 Με ηλικιακό όριο τα 17 χρόνια για την εγγραφή σε ΕΠΑΛ, που ουσιαστικά σπρώχνει χιλιάδες παιδιά σε ιδιωτικά ΙΕΚ.
 Με διδασκαλία Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, ενώ τα παιδιά μας δεν έχουν κατακτήσει ακόμα τη χρήση της μητρικής τους γλώσσας αλλά και ενώ υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε βοηθητικό και επιστημονικό προσωπικό.
 Με προώθηση της “Αριστείας” μέσω των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, σε αντίθεση με την αναγκαιότητα της εποχής μας, που είναι η ενιαία, καθολική δημόσια και δωρεάν Παιδεία που θα εξυψώνει το μορφωτικό επίπεδο του λαού και της νεολαίας μας.

Στην ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ακόμη:
«Ταυτόχρονα με μια έκτακτη τροπολογία δρομολογεί την άκρως αντιπαιδαγωγική και επικίνδυνη, ταυτόχρονη δια ζώσης διδασκαλία και εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσα από τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος από την τάξη, μετατρέποντας τα σχολικά μαθήματα σε “big brother”. Η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας να αναλάβουν τώρα την ευθύνη τους στο ζήτημα της καθαριότητας των σχολείων. Να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολείων, που είναι και πάγια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, σταματώντας την ομηρία τους. Να σταματήσουν να αντιμετωπίζουν ως «κόστος» την υγιεινή και καθαριότητα των σχολείων.
Απαιτούμε:
– Να μην κατατεθεί το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία.
– Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων καθαριστών-καθαριστριών χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
– Κατάργηση των αντεργατικών μέτρων που περιλαμβάνονται στις ΠΝΠ.
– Πρόσληψη μόνιμου προσωπικού καθαριότητας για ασφαλή και καθαρά σχολεία.
– Να μην τολμήσουν να φέρουν εργολαβικά δουλεμπορικά συνεργεία στα σχολεία.
– Αυξημένα μέτρα ατομικής προστασίας όλης της σχολικής κοινότητας με έκτακτη οικονομική ενίσχυση των σχολικών επιτροπών.
– Λέμε όχι στο μάθημα – τηλεSHOW
Δώστε τώρα λεφτά για την παιδεία για ένα δημόσιο, σύγχρονο και δωρεάν σχολείο, για σχολική στέγη και μόνιμο προσωπικό που να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το