Αθλητισμός

Κέρδισε το θέαμα στο 39ο Ράλι Κένταυρος

Νικητής του 39ου Ράλι Κένταυρος ήταν το… θέαμα, που πρόσφεραν οι κορυφαίοι Έλληνες οδηγοί στο Πήλιο. Άψογα κύλησε ο αγώνας με διοργανώτρια τη Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου και συμπαραστάτες την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τη Δημοτική Αρχή. Στον αγωνιστικό τομέα κυριάρχησαν οι Αναπολιωτάκης και Τσιούκας με Ford Fiesta R5, ενώ στην κατηγορία F2 πρώτευσαν οι αδελφοί Κτιστάκη με Peugeot 306 S16.

Επέστρεψαν στη δράση οι άσοι του βολάν στην Ελλάδα και αυτό το Σαββατοκύριακο έδωσαν ραντεβού στις πλαγιές του Πηλίου. Άπαντες διαγωνίστηκαν στο 39ο Ράλι Κένταυρος και πρόσφεραν μοναδικές συγκινήσεις, ενώ θερμά συγχαρητήρια αξίζουν και στους διοργανωτές. Τα μέλη της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου συνεργάστηκαν άψογα τόσο με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τη Δημοτική Αρχή, όσο και με την Αστυνομία και την Πυροσβεστική, ενώ τηρήθηκε αυστηρά και το υγειονομικό πρωτόκολλο που επιτάσσει ο ΕΟΔΥ κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Όσον αφορά στον αγωνιστικό τομέα θριαμβευτές ήταν οι Αναπολιωτάκης και Τσιούκας, οι οποίοι οδηγώντας ένα Ford Fiesta R5 πανηγύρισαν την τέταρτη συνεχόμενη επιτυχία τους σε Ράλι Κένταυρος.
Οι πρωταθλητές ασφάλτου ουσιαστικά καπάρωσαν τη νίκη από το πρώτο σκέλος επιβεβαιώνοντας τα προγνωστικά. Σ’ αυτό το κομμάτι ήταν εντυπωσιακοί, αφού εξασφάλισαν «μαξιλαράκι» ασφαλείας για τα υπόλοιπα σκέλη. Εντούτοις δεν επαναπαύτηκαν και με… κεκτημένη ταχύτητα πρώτευσαν σε όλες τις ειδικές διαδρομές που έγιναν χθες.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Αυγερόπουλος και Γιαβάσης. Κατευθύνοντας ένα Skoda Fabia R5 για δεύτερη φορά στη μεγάλη κατηγορία. Όπως προαναφέραμε, οι Αναπολιωτάκης και Τσιούκας είχαν «χτίσει» μεγάλη διαφορά εξ αρχής και το μόνο που είχαν να κάνουν οι Αυγερόπουλος και Γιαβάσης ήταν να ανεβούν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Πάντως για τη δεύτερη θέση «μονομάχησαν» με τους Αλυγιζάκη και Χατζηδάκη, οι οποίοι επανεμφανίστηκαν με Skoda Fabia R5.
Στην κατηγορία F2 επικράτησαν οι Δ. Κτιστάκης και Μ. Κτιστάκης με Peugeot 306. Βέβαια το έργο τους έγινε ακόμη πιο εύκολο, αφού οι ανταγωνιστές τους, Καρλιώτης και Ανάγνου (Citroen Saxo VTS) είχαν απρόοπτο με τον επιλογέα ταχυτήτων. Έτσι χρεώθηκαν με ποινή δύο λεπτών μέχρι να επισκευαστεί η ζημιά και έμειναν πίσω.
Δεύτεροι στην κατηγορία ήταν οι Γαλάνης και Θεοφανίδης (Renault Clio RS), οι οποίοι χρειάστηκε να κάνουν εντυπωσιακή ανατροπή ξεπερνώντας τους Τιτάκη και Χαλκιαδάκη (Citroen DS3 R3T).
Στην κατηγορία C2 κυριάρχησαν οι Κανδηλιώτης και Παπανδρέου μ’ ένα Mitsubishi Lancer Evo VI, ενώ οι βαθμοί που συγκέντρωσαν τους έφεραν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Δεύτεροι στην εν λόγω κατηγορία και έβδομοι στον αγώνα τερμάτισαν οι Αντωνίου και Σαρηγιαννίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) εκμεταλλευόμενοι την ατυχία τον Καρλιώτη και Ανάγνου που προαναφέραμε.
Στην κατηγορία C6 πρώτευσαν οι Κουτσοδήμος και Βλάγκας οδηγώντας ένα Rallye 106 εκμεταλλευόμενοι το ότι οι Κομνός-Κοντός (Citroen Saxo VTS) και οι Μόσιος-Στέλλος με αυτοκίνητο ίδιας μάρκας δεν τερμάτισαν εξαιτίας χαλασμένου ψυγείου και εξόδου από τον δρόμο (ευτυχώς χωρίς τραυματισμό) αντίστοιχα.
Στην κατηγορία Ν νικητές ήταν οι Σταματόπουλος και Δρίτσας με Mitsubishi Lancer Evo 9ης γενιάς, ενώ ίδιου τύπου αμάξι οδήγησαν και οι δεύτεροι Καζανάς και Μακράκης.
Τέλος, στην κατηγορία C4 οι Περάκης και Κουρουγκιαούρης ήξεραν καλά τα… κατατόπια συμπληρώνοντας φέτος 12 συμμετοχές σε Ράλι Κένταυρος. Οι δύο Κρητικοί ήταν οι υπέρτεροι χθες έχοντας στα χέρια τους ένα Peugeot 206.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το