Τοπικά

Καθυστερούν οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή – Σε αναμονή οι εκπαιδευτικοί για τους πίνακες με τα μόρια

Καθυστερούν ακόμη οι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή με αποτέλεσμα η αγωνία των υποψήφιων εκπαιδευτικών να κορυφώνεται. Η κυβέρνηση αναφέρει ότι μέχρι τέλους του χρόνου θα έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες, αλλά αυτή η υπόθεση έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Μάιο όπου έγιναν οι αιτήσεις από τους ενδιαφερόμενους και ακόμη δεν έχουν εκδοθεί οι αξιολογικοί πίνακες με τα μόρια για όλες τις κατηγορίες των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.
Και βέβαια υπάρχει η αγωνία από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής οι οποίοι περιμένουν να δουν τι θα γίνει με τις 10.500 προσλήψεις στη Γενική Αγωγή.
«Το δεδομένο είναι πως οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή θα γίνουν, αλλά το πότε είναι το ζήτημα. Οι πιστώσεις 22.000.000 ευρώ που είχαν δεσμευτεί για το 2019 μεταφέρθηκαν στον προϋπολογισμό του 2020 και αυτό είναι λογικό, καθώς σε αυτή τη χρονιά θα γίνουν. Επομένως θα πρέπει να αναμένουμε τους διορισθέντες στη σχολική χρονιά 2020-2021» τόνισε ο προέδρους του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος ο οποίος μίλησε στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» από την ηλεκτρονική έκδοση www.e-thessalia.gr.

Ο ίδιος τόνισε πως «οι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή καθυστερούν. Τον περασμένο Μάιο κατατέθηκαν οι αιτήσεις από τους ενδιαφερόμενους και μέχρι στιγμής έχουν βγει οι αξιολογικοί πίνακες με τα μόρια μόνο για το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Εκκρεμούν οι αξιολογικοί πίνακες για τη μεγάλη γκάμα των ειδικών δασκάλων, των ειδικών νηπιαγωγών και των καθηγητών που διδάσκουν στα Τμήματα Ένταξης και τα ειδικά σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτή την περίοδο γίνεται ο έλεγχος των αιτήσεων και μόλις βγουν οι αξιολογικοί πίνακες, θα ακολουθήσουν οι ενστάσεις. Επίσης θα πρέπει να γίνει και η κατανομή των μονίμων θέσεων ανά περιοχή. Για πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη Μαγνησία και μόνο για τους ειδικούς δασκάλους και νηπιαγωγούς, εμείς ζητάμε περίπου 55-60 θέσεις».

Οι ειδικοί δάσκαλοι και νηπιαγωγοί εδώ και χρόνια προσλαμβάνονται μόνο ως αναπληρωτές στα σχολεία. «Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εδώ και 17 χρόνια και έχουν κάνει οικογένειες τις οποίες αφήνουν κάθε Σεπτέμβριο για να διδάξουν εκεί που τους τοποθέτησε το υπουργείο Παιδείας. Είναι αυτοί που αποφοίτησαν το 2002 από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής και οι οποίοι κάθε χρόνο διδάσκουν σε διαφορετικό σχολείο διαφορετικής περιοχής, όταν ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να έχουν τον ίδιο εκπαιδευτικό σε πιο μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα για να διαμορφώνουν και σχέσεις με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. Και δεν τιμά την Πολιτεία, τους πολιτικούς να μην έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί στο ευαίσθητο αυτό κομμάτι της εκπαίδευσης. Οι πολιτικοί είναι για να επιλύουν τα ζητήματα και να μην μένουν στις διαπιστώσεις».
Αναφορικά με τους μόνιμους διορισμούς 10.500 εκπαιδευτικών στη Γενική Αγωγή ο κ. Μούσιος είπε πως «θα πρέπει να γίνουν διορισμοί με παιδαγωγικά και όχι λογιστικά κριτήρια. Και ο αριθμός των 10.500 διορισμών είναι ξεπερασμένος από τα σημερινά δεδομένα, καθώς έχουν προηγηθεί την τελευταία πενταετία πολλές συνταξιοδοτήσεις. Θα πρέπει να ξαναδούμε το σχέδιο από την αρχή».
Στη δημόσια εκπαίδευση οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί ανέρχονται στους 140.000 εκ των οποίων οι 30.000-35.000 είναι αναπληρωτές.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το