Τοπικά

Καταργούνται τέσσερα δρομολόγια τρένων στη γραμμή Βόλου – Λάρισας

Καταργούνται τέσσερα δρομολόγια του ΟΣΕ στη γραμμή Βόλου – Λάρισας και απομονώνεται σιδηροδρομικά η Μαγνησία, μετά από απόφαση που έλαβε η διοίκηση της ΤΡΕΝΟΣΕ. Από σήμερα καταργούνται τα δρομολόγια των 4.30 το πρωί από Λάρισα, των 5.30 το πρωί από Βόλο, των 22.30 από Λάρισα και των 23.25 από Βόλο. Οι θέσεις του προσωπικού διακυβεύονται και η κατάσταση στον τοπικό σιδηρόδρομο διολισθαίνει στη διάλυση.

Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας προειδοποιεί πως εάν δεν επανέλθουν τα δρομολόγια με ανάκληση της απόφασης θα προβεί σε κινητοποιήσεις και θα ζητήσει τη στήριξη του επιβατικού κοινού που πλήττεται από τις αποφάσεις.
Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας τονίζει πως πρόκειται για ολέθρια απαξίωση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου στους τομείς Βόλου – Λάρισας και Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλων. Σημειώνει πως η γραμμή Βόλος – Λάρισα και η Δυτική Θεσσαλία βρίσκονται συνεχώς σε διαδικασία συνεχούς υποβάθμισης. Καταγγέλλεται σταδιακή κατάργηση του θεσσαλικού δικτύου με περικοπές και καταργήσεις δρομολογίων. «Χαρακτηριστικά παραδείγματα εγκατάλειψης του θεσσαλικού δικτύου οι περικοπές των δρομολογίων, όπως και οι καταργήσεις απ’ ευθείας δρομολογίων προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η αντικατάσταση σύγχρονων αμαξοστοιχιών με παλαιότερης τεχνολογίας, αλλά και οι μεγάλες καθυστερήσεις τόσο στα δρομολόγια, όσο και στην κατασκευή του έργου της ηλεκτροκίνησης», αναφέρει ο Σύνδεσμος.

«Αδιαφορούν για τους εκατοντάδες επιβάτες» σημειώνουν οι σιδηροδρομικοί και τονίζουν πως πρόκειται για εργαζόμενους ανθρώπους και φοιτητές. Αναφέρουν πως για όσα συμβαίνουν δεν κινητοποιούνται οι βουλευτές, η Περιφέρεια και οι Δήμοι, ώστε να παρέμβουν δυναμικά και να σταματήσει η απαξίωση. «Επί σειρά ετών ο Σ.Σ.Θ. με συνεχείς παρεμβάσεις και καταγγελίες επεσήμανε τη συνεχόμενη εγκατάλειψη του θεσσαλικού σιδηροδρόμου, ελπίζοντας ότι θα υπάρξουν πρωτοβουλίες για να σταματήσει αυτή η αδικία εις βάρος των πολιτών και του θεσσαλικού σιδηροδρόμου».
Ο Σύλλογος Σιδηροδρομικών θεωρεί ακατανόητη την απόφαση κατάργησης των δρομολογίων μιας και η ΤΡΕΝΟΣΕ επιδοτείται για τα δρομολόγια της γραμμής Βόλο – Λάρισας με 2 εκατομμύρια ευρώ. Το ζήτημα λαμβάνει και εσωτερική συνδικαλιστική διάσταση με αναφορές για αδιαφορία των σωματείων της ΤΡΕΝΟΣΕ να καταγγείλουν το γεγονός, ίσως γιατί κάποιοι …ευνοούνται, ενώ επιτακτικά τίθεται το ερώτημα για το πότε θα υπάρξει δημοπράτηση της ηλεκτροκίνησης.
«Η οργή και ο θυμός είναι τόσο έντονος που τόσο ο κόσμος όσο και εμείς προειδοποιούμε πως εάν δεν επανέλθουν τα δρομολόγια, θα προβούμε σε κινητοποιήσεις. Όλα όσα συμβαίνουν είναι τα πρώτα δείγματα της ιδιωτικοποίησης. Ευχόμαστε να μην δούμε χειρότερες ημέρες τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και για τους πολίτες», αναφέρει ο Σύνδεσμος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το