Τοπικά

Καταγγελίες στη «Θ» από αγανακτισμένους Βολιώτες-Είναι ασφαλισμένοι αλλά εμφανίζονται ανασφάλιστοι

Αποδέκτης καταγγελιών έχει γίνει η «Θ» τις τελευταίες ημέρες, από αγανακτισμένους Βολιώτες και Βολιώτισσες, οι οποίοι ενώ είναι ασφαλισμένοι κανονικά, το σύστημα τους εμφανίζει ανασφάλιστους, ενώ άκαρπες είναι οι προσπάθειές τους, όταν επιχειρούν να επικοινωνήσουν με το 1555 – γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΣΑ

Ο κ. Δημήτρης αγρότης, αντιμετωπίζει πρόβλημα με την καρδιά του. Έχει πληρώσει κανονικά τις ασφαλιστικές του εισφορές για όλο το 2021 καθώς και τον Ιανουάριο του 2022. Ωστόσο το σύστημα τον εμφανίζει ανασφάλιστο. «Χρειάζεται να κάνω μια εξέταση για ένα θέμα που έχω στην καρδιά και δεν μπορεί να μου τη γράψει ο γιατρός, γιατί εμφανίζομαι στο σύστημα ως ανασφάλιστος» αναφέρει στη «Θ» και συνεχίζει «Ρώτησα τον λογιστή μου τι γίνεται και γιατί εμφανίζομαι ανασφάλιστος και μου είπε ότι υπάρχει οφειλή στο όνομά μου 0,82ευρώ. Ζήτησα την ταυτότητα οφειλής, πλήρωσα το ποσό και πάλι εμφανίζομαι ανασφάλιστος».
Ο κ. Δημήτρης αναφέρθηκε και στις προσπάθειες που κατέβαλε για να επικοινωνήσει με το 1555 την 24ωρη γραμμή που έχει θεσπίσει η κυβέρνηση για την εξυπηρέτηση του πολίτη, για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα. «Όποτε προσπάθησα δεν απάντησε κανείς. Κατάφερα στις 00.30 να πιάσω γραμμή και μία κυρία μου είπε θα σας πάρουν το πρωί τηλέφωνο να σας λύσουν το πρόβλημα. Μέχρι και σήμερα ακόμη περιμένω. Ξαναπήρα τηλέφωνο και ξαναμίλησα με κάποια κυρία στο 1555 και τους ενημέρωσα ότι πλήρωσα την οφειλή των 0,82 ευρώ και μου είπαν ότι θα αργήσει να φανεί στο σύστημα, χωρίς ωστόσο να βρεθεί λύση» αναφέρει μεταξύ άλλων.
Οκ. Δημήτρης δεν κρύβει την αγανάκτησή του, καθώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και η σύζυγός του που είναι ελεύθερος επαγγελματίας κι ασφαλίζεται στο ΤΕΒΕ. Όπως δηλώνει «Ενώ και η σύζυγός μου έχει πληρώσει τις ασφαλιστικές της εισφορές, εντούτοις εμφανίζεται ανασφάλιστη. Μάλιστα ο λογιστής την ενημέρωσε ότι εμφανίζεται οφειλή ύψους 1.000 ευρώ στο όνομά της. Εμείς έχουμε πληρώσει κι έχουμε και τις αποδείξεις. Πως είναι δυνατόν να μας καλούν για να ξαναπληρώσουμε; Τι πράγματα είναι αυτά; Τι θα κάνουμε εμείς;».
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Θ» δεν είναι οι μόνες περιπτώσεις συμπολιτών μας οι οποίοι αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα, καθώς καθημερινά είναι τα παράπονα ασφαλισμένων στο ΤΕΒΕ που εμφανίζονται ανασφάλιστοι ή αντιμετωπίζουν άλλα προβλήματα. Μάλιστα, δεν λείπουν και οι εντάσεις με τους υπαλλήλους, οι οποίοι προσπαθούν να βρούνε λύσεις.
Αντίστοιχη περίπτωση και για ζευγάρι με δική τους τοπική επιχείρηση. Ο κ. Αλέξανδρος και η σύζυγός του κ. Κατερίνα, εμφανίζονται και αυτοί ανασφάλιστοι παρ’ ότι έχουν καταβάλλει τις ασφαλιστικές τους εισφορές. Μάλιστα και το ζευγάρι αυτό, το ανακάλυψε τυχαία, όταν η γυναίκα χρειάστηκε να κάνει κάποια εξέταση λόγω προβλήματος που αντιμετωπίζει στο πόδι και ο σύζυγός της στη μέση και διαπίστωσαν ότι το σύστημά τους εμφανίζει κι αυτούς ανασφάλιστους. Όπως δήλωσε στη «Θ» ο κ. Αλέξανδρος «Χρειάζεται να κάνουμε θεραπείες κι εγώ και η σύζυγος κι εμφανιζόμαστε ανασφάλιστοι. Επικοινωνήσαμε με το 1555 κι όταν καταφέραμε να μιλήσουμε με κάποιον, μας είπαν για αλλαγές και συγχωνεύσεις ταμείων κι αναβαθμίσεις. Επίσης μας είπαν ότι αν αργήσεις να καταβάλεις τις ασφαλιστικές εισφορές το σύστημα σε «παγώνει» και σε εμφανίζει ανασφάλιστο. Έχουμε ταλαιπωρηθεί πολύ. Καταφέραμε να κλείσουμε μετά κόπων και βασάνων ραντεβού στον ΕΦΚΑ προκειμένου να μεταβούμε διά ζώσης στο τοπικό υποκατάστημα για να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το