Τοπικά

Καταγγελία για προσλήψεις μέσω εργολάβου για το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΥΑΜΒ

Η ΔΕΥΑΜΒ προσέλαβε υπαλλήλους μέσω εργολάβου ακόμη και για το τηλεφωνικό της κέντρο, σύμφωνα με καταγγελία συνδικαλιστή.
«H διοίκηση-δημοτική αρχή της ΔΕΥΑΜΒ τοποθέτησε υπαλλήλους από εργολάβο στο τηλεφωνικό κέντρο. Σε ένα τμήμα που δεν υπήρχε θέμα επάνδρωσης γιατί ήδη υπάρχουν έμπειροι συνάδελφοι που συντονίζουν τα συνεργεία της», αναφέρει ο πρώην αντιπρόεδρος του σωματείου κ. Τριανταφύλλου και σημειώνει πως η Δημοτική Αρχή επιβάλλει να λένε οι εργαζόμενοι ψέματα στους πολίτες.
Ο ίδιος τονίζει πως για την τοποθέτηση εργολαβικών εργαζομένων δεν έλαβε καμία απόφαση το διοικητικό συμβούλιο.
«Είχε ήδη εκδοθεί φιρμάνι προς τους τηλεφωνητές να μην λένε πλήρως την αλήθεια στους πολίτες, ότι δηλαδή υπάρχει μόνο ένα συνεργείο τις απογευματινές ώρες για τις καθημερινές και τα σαββατοκύριακα για όλο τον Δήμο, για να μην εκτεθεί η Δημοτική Αρχή για την κατάντια της επιχείρησης, αλλά να κατηγορούνται οι εργαζόμενοι.
Την ευθύνη για τυχόν λάθη του τηλεφωνικού κέντρου ποιος θα την έχει; Οι μόνιμοι υπάλληλοι, ο εργολάβος, η Δημοτική Αρχή που τοποθέτησε τον εργολάβο και ποια η αμοιβή του εν λόγω εργολάβου», αναρωτιέται ο ίδιος.
Καταγγέλλει επίσης πως η διοίκηση δεν προχωρά στην πρόσληψη των 28 μόνιμων υπαλλήλων από διαγωνισμό ΑΣΕΠ, παρότι οι θέσεις έχουν εγκριθεί, για να καλυφτεί το κενό που υποστηρίζει πως υπάρχει στις θέσεις τηλεφωνητών.
«Γιατί δεν προχωρά στην πρόσληψη των 50 εργαζομένων με 8μηνη σύμβαση σε τεχνικές ειδικότητες, διαγωνισμός που έτρεχε επί 2μιση χρόνια. Τα ονόματα των επιτυχόντων είχαν ήδη ανακοινωθεί και η διοίκηση τον σταμάτησε. Μπροστά στην αλήθεια είμαστε όλοι ίσοι και η αλήθεια δεν φιμώνεται ούτε την καλύπτεις μεταβιβάζοντας τις ευθύνες σε απλούς υπαλλήλους που εκτελούν εντολές», ανέφερε.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το