Τοπικά

Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε το σχέδιο τουριστικής προβολής Δήμου Βόλου για το 2017

Στην τουριστική αγορά της Γερμανίας και του Ισραήλ στοχεύει ο Δήμος Βόλου για την επόμενη σεζόν, όπως προκύπτει από το σχέδιο τουριστικής προβολής που παρουσιάστηκε σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο και εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία.

Οι δράσεις του σχεδίου, όπως διευκρινίστηκε, εντάσσονται στο πλαίσιο της προσπάθειας για την προώθηση του city branding.
Αναφερόμενος στην αξιοποίηση του αεροδρομίου Νέας Αγχιάλου, ο δήμαρχος Θ. Θεοδώρου υποστήριξε ότι η δημοτική αρχή δεν θα μπει στη λογική πριμοδότησης πτήσεων, καθώς έχει αποδειχθεί, όπως είπε, ότι η τακτική αυτή δεν αποδίδει. «Εμείς συνεισφέρουμε με το marketing της περιοχής στον αντίστοιχο προορισμό», ανέφερε.
Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Ιάσονας Αποστολάκης σημείωσε ότι ο τομέας του τουρισμού πάσχει γενικά στο θέμα του πολιτιστικού αποθέματος, ενώ ο Κ. Γαργάλας επισήμανε ότι οι καλύτεροι διαφημιστές για την πόλη είναι αυτοί που έρχονται για κάποιον λόγο στην πόλη, όπως φοιτητές ή εργαζόμενοι.
Ο Τ. Δουλόπουλος από τη «Δύναμη Βόλου» υπογράμμισε τη σημασία του τουρισμού στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και υπογράμμισε ότι θα πρέπει να προωθηθεί η μυθολογία και η ιστορία της περιοχής, ενώ ο Θ. Διαμαντένιας τόνισε πως πρέπει να αναδειχθεί το Αρχαίο Θέατρο Μικροθηβών.
Λευκό ψήφισαν οι ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι, όπως και οι παρατάξεις της Νατάσας Οικονόμου και του Απ. Νάνου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το