Τοπικά

Κανονισμός για τον κεντρικό πεζόδρομο Βελεστίνου

 

Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 13 Ιουλίου τέθηκε το σχέδιο Κανονισμού για τη λειτουργία του κεντρικού πεζοδρόμου Βελεστίνου, στην οποία έχουν κληθεί να συμμετάσχουν όλες οι δημοτικές παρατάξεις, η Τοπική Κοινότητα Βελεστίνου, ο Σύλλογος Επαγγελματιών, το Αστυνομικό Τμήμα Βελεστίνου, Πυροσβεστική Υπηρεσία Βελεστίνου και το Κέντρο Υγείας. Οι εμπλεκόμενοι φορείς θα πρέπει να καταθέσουν τις προτάσεις τους ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: [email protected] με κοινοποίηση στην Τεχνική Υπηρεσία.
Θα ακολουθήσει την Τετάρτη 13 Ιουλίου συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ρήγα Φεραίου (8 μ.μ.), στη διάρκεια της οποίας θα γίνει συζήτηση και θα ληφθεί απόφαση για τον οριστικό Κανονισμό του πεζοδρόμου.
Να αναφερθεί ότι το σχέδιο Κανονισμού του κεντρικού πεζόδρομου έχει αναρτηθεί στο site του Δήμου Ρήγα Φεραίου: www.rigas-feraios.gr ώστε κάθε δημότης να έχει πρόσβαση σε αυτό.
Αντικείμενο του κανονισμού είναι:
-Ο καθορισμός όρων και προϋποθέσεων, καθώς και η θέσπιση προδιαγραφών και κανόνων για την παραχώρηση της χρήσης του κεντρικού πεζοδρόμου της πόλης του Βελεστίνου του Δήμου Ρήγα Φεραίου.
Ειδικότερα:
-Η εξασφάλιση άνετης και ασφαλούς κυκλοφορίας των πεζών και των οχημάτων.
-Ο καθορισμός των όρων κυκλοφορίας οχημάτων στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης του Βελεστίνου.
-Ο καθορισμός των όρων τροφοδοσίας καταστημάτων και επιχειρήσεων της πόλης.
– Ο καθορισμός όρων παραχώρησης κατά χρήση κοινοχρήστων χώρων.
-Η θέσπιση κανόνων και όρων λειτουργίας περιπτέρων και υπαίθριων χώρων πώλησης φρούτων.
-Ο καθορισμός ειδικών όρων για επισκευές οικοδομών και ανέγερσης νέων οικοδομών.
-Η επιβολή κυρώσεων στους παραβάτες.
-Η θέσπιση κινήτρων για την ορθή χρήση και λειτουργία του κεντρικού πεζοδρόμου της πόλης του Βελεστίνου.
Όπως επισημαίνεται στον Κανονισμό, στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης του Βελεστίνου, θα πρέπει να εξασφαλίζεται ελεύθερος χώρος για την κίνηση οχημάτων εκτάκτου ανάγκης, όπως οχήματα του Δήμου, της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του ΕΚΑΒ, οχήματα μεταφοράς Ατόμων με Αναπηρία κλπ., πλάτους τουλάχιστον 3,50 μέτρων. Όπου αυτό δεν είναι δυνατό, εξαιτίας των γεωμετρικών στοιχείων του πεζοδρόμου, κατά περίπτωση η ζώνη αυτή μπορεί να αποτελεί κοινή όδευση κίνησης με τη ζώνη των οχημάτων, ελαχίστου πλάτους 4 μέτρων. Όπου υφίστανται ζώνες όδευσης τυφλών, εξασφαλίζεται το απαραίτητο πλάτος όδευσης κατά την κείμενη νομοθεσία. Σε κάθε περίπτωση οι ζώνες της παρούσας παραγράφου, αποτυπώνονται σε σχέδια της Τεχνικής Υπηρεσίας και εγκρίνονται από το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Συγκεκριμένα για τον κεντρικό πεζόδρομο του Βελεστίνου η ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων, καθώς και οποιαδήποτε άλλη χρήση δεν επιτρέπεται να ξεπερνάει συνολικά τα 5,25 μ. από τη ρυμοτομική γραμμή προς τον άξονα του πεζοδρόμου και συγκεκριμένα 4,25 μ σκιαζόμενος χώρος από τυχόν τέντα συν 1 μ. ακάλυπτος χώρος επέκτασης τραπεζοκαθισμάτων.
Δεν επιτρέπεται στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης του Βελεστίνου και γενικότερα στους κοινόχρηστους χώρους που οριοθετούν τη ζώνη ελέγχου του κεντρικού πεζοδρόμου, η επέκταση εργασιών των καταστημάτων και των επιτηδευματιών κάθε μορφής.
Δεν επιτρέπεται τα εμπορικά καταστήματα να εκθέτουν τα εμπορεύματά τους σε χώρο εκτός της ρυμοτομικής γραμμής.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το