Τοπικά

Καμπάνια προβολής με δημοφιλές σποτ από το τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου

Το βίντεο «Ανοιχτά ξανά» που βγήκε στον «αέρα» στις 3 Ιουνίου από το τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου με αφορμή τη λήξη της καραντίνας από τον κορωνοϊό, μέσα σε δυόμισι εβδομάδες κίνησε το ενδιαφέρον 397.000 χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεκδικεί τον τίτλο του πλέον επιτυχημένου σποτ που έχει προβληθεί μέχρι στιγμής από το Κέντρο Τουριστικών Πληροφοριών της πόλης.
Ο προϊστάμενος του τμήματος Τουρισμού κ. Γιώργος Παπαμακάριος, ο οποίος μαζί με τους Δημήτρη Μητρολιό και Γεωργία Ταμπάκη επιμελήθηκαν τη δημιουργία του βίντεο, που έχει διάρκεια 2.24’’, έχει κάθε λόγο να νιώθει ικανοποιημένος από τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού. Το σποτ εξελίχθηκε σε viral και εγκαινίασε δυναμικά την ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής της Δημοτικής Αρχής για τον Βόλο και το Πήλιο.

Ο κ. Παπαμακάριος, όντας διαχειριστής στη σελίδα «Volos Pelion – it’s true», αναφέρθηκε στο δημοφιλές βίντεο και τα στοιχεία που παρουσίασε, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές: «Στις πρώτες 16 ημέρες προσεγγίσαμε 397.000 άτομα. Το βίντεο έχει 197.500 προβολές και συνολικά μέσα από τις κοινοποιήσεις καταγράψαμε 9.861 αντιδράσεις και 343 σχόλια, πάνω στην ανάρτηση, ενώ είδαμε ότι κοινοποιήθηκε 1.231 φορές μέχρι τώρα».
Η δημοτικότητα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τον προϊστάμενο του τμήματος Τουρισμού να παραδέχεται: «Το συγκεκριμένο post πήγε καλύτερα από οτιδήποτε άλλο έχουμε κάνει στο παρελθόν. Σκεφτείτε ότι πριν την ανάρτηση του βίντεο, είχαμε 19.500 ακόλουθους στη σελίδα μας στο Facebook και τώρα κοντεύουμε αισίως τους 24.000 followers. Καταγράψαμε εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 25% στους ανθρώπους που αποφάσισαν να πατήσουν like στο Volos Pelion – it’s true».

Η σκέψη να δοθεί προσοχή στους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους στην εστίαση και τον τουρισμό, ιδιαίτερα με την επιστροφή στις δουλειές τους έπειτα από «λουκέτο» πολλών εβδομάδων, αποδείχθηκε καταλυτική για την επιτυχία του βίντεο: «Ναι μεν κάναμε ένα βίντεο που απευθύνεται στις τουριστικές αγορές, αλλά είχαμε τον νου μας επίσης στους ανθρώπους που δραστηριοποιούνταν και πάλι. Γι’ αυτό και πρωταγωνιστούν όλοι όσοι ετοίμαζαν τις επιχειρήσεις τους. Θέλαμε να τους πούμε ότι δεν είναι μόνοι και να τους ευχηθούμε επίσης «καλή αρχή». Ο άνθρωπος εκφράζει τον τόπο. Ούτως ή άλλως, η τουριστική τάση πλέον δεν είναι ο προορισμός, αλλά η εμπειρία. Κι επειδή οι άνθρωποι βοηθούν σ’ αυτό, έπρεπε να μπούνε στο κάδρο. Ήταν δύσκολο εγχείρημα, γιατί κάθε πλάνο στο βίντεο, σημαίνει πως προηγήθηκε ένα ραντεβού και μία επίσκεψη. Απαιτήθηκαν σχεδόν δέκα ημέρες για να τελειώσουμε τα γυρίσματα και ήταν ένας μεγάλος κόπος, αλλά ταυτόχρονα μας γέμισε και χαρά, διότι άξιζε τον κόπο».
Η καμπάνια του Δήμου Βόλου θα συνεχιστεί και μέχρι τα τέλη Αυγούστου υπάρχει προγραμματισμός για την παραγωγή ακόμη έξι βίντεο, με αποδέκτες κυρίως τους Έλληνες, τους Κύπριους, αλλά και τουρίστες από βαλκανικές χώρες, που φαίνεται να είναι οι πλέον προσεγγίσιμοι για τους τοπικούς προορισμούς: «Η digital προβολή είναι κάτι πρωτόγνωρο. Πάντοτε θέλαμε κάτι τέτοιο, όμως οι υποχρεώσεις μας από τα κλασικού τύπου εργαλεία, μας πήγαιναν λίγο πίσω. Ήρθε η ώρα, αφού π.χ. οι τουριστικές εκθέσεις δεν είναι πλέον υλοποιήσιμες. Πηγαίνει καλά η ψηφιακή προσέγγιση κι αυτό το βλέπουμε από τα «κλικ», αφού μεγαλώνει συνεχώς το κοινό που μας ακολουθεί από τις αγορές που μας ενδιαφέρουν στην παρούσα φάση. Εφεξής, ανάλογου τύπου καμπάνιες θα καθιερωθούν σε μόνιμη βάση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».

Η προβολή του Βόλου ως τουριστικού προορισμού μοιάζει αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε, αφού ύστερα από όσα μεσολάβησαν με την πανδημία, το φετινό καλοκαίρι προμηνύεται δύσκολο. «Επικοινωνήσαμε με 218 ξενοδοχεία σε Βόλο και Πήλιο και από αυτά, τα 140 απάντησαν ότι λειτουργούν ή θα λειτουργήσουν άμεσα. Αυτό σημαίνει πως το 64,2% των ξενοδόχων θα το παλέψουν, παρά τις ακυρώσεις που έχουμε και για τον Ιούλιο. Και αξίζουν πολλά «μπράβο» στους επαγγελματίες του τουρισμού, που δεν αφήνουν να χαθεί αμαχητί η σεζόν και είναι διαθέσιμοι να φιλοξενήσουν επισκέπτες τηρώντας φυσικά όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα», κατέληξε ο κ. Παπαμακάριος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το