Τοπικά

Καμπάνια Οδοντιατρικού Συλλόγου για στοματική υγεία και υγιεινή – «Θέλουμε να προλαβαίνουμε, όχι να θεραπεύουμε», τονίζει η πρόεδρος Τίνα Κλάρα

 

Καμπάνια με επισκέψεις, δράσεις, μασκότ και… εκπλήξεις διοργανώνει φέτος ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας για την στοματική υγεία και υγιεινή, με αφορμή την ερχόμενη Τετάρτη 20 Μαρτίου, η οποία έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας.
Όπως ανέφερε στην «Θ» η Πρόεδρος του Οδοντιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας κ. Τίνα Κλάρα, με αφορμή την 20η Μαρτίου, η οποία έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας, φέτος η Παγκόσμια Οδοντιατρική Ομοσπονδία επιστρέφει με μία νέα καμπάνια για την στοματική υγεία, με μασκότ έναν κάστορα, ο οποίος θα έχει δύο τεράστια λευκά δόντια, θέλοντας να τονίσει την σημασία της καλής στοματικής υγιεινής και της σχέσης της στοματικής υγείας με το γερό σώμα.
Από την ερχόμενη Τετάρτη, όπως ανέφερε η πρόεδρος, αναμένεται να ξεκινήσει δυναμικά η φετινή «υπερπροσπάθεια» της Ομοσπονδίας για την ενημέρωση των πολιτών, διαδίδοντας παντού το μήνυμα ότι πρέπει η προτεραιότητα όλων να είναι η πρόληψη και όχι η θεραπεία. Όπως τόνισε η κ. Κλάρα, η νέα διοίκηση της Ομοσπονδίας, καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες τα τελευταία χρόνια να είναι εξωστρεφής προς τον ελληνικό λαό, να τον συμβουλεύει και να τον βοηθά, όπως θα κάνει και φέτος, με πολλών ειδών δράσεις, βασικές ενημερώσεις στα σχολεία, σχέδια και εκπλήξεις.
Σύμφωνα με την ίδια, παρόμοια καμπάνια έχει ξαναγίνει για τη στοματική υγεία στην Ελλάδα το 1994, όταν δεν υπήρχαν ακόμα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και είχε μεγάλο αντίκτυπο. Γι’ αυτό, όπως τόνισε η κ. Κλάρα, ο Σύλλογος και η Ομοσπονδία είναι πολύ αισιόδοξοι πως φέτος θα υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση από τους μικρούς και τους μεγάλους ώστε να μπορέσουν οι Έλληνες πολίτες να έχουν ένα «λαμπρό» επίπεδο στοματικής υγείας, όπως ήδη υπάρχει σε αρκετές άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.


«Ως οδοντίατροι, δεν μας ενδιαφέρει να «μπαλώσουμε» και να θεραπεύσουμε για να πάρουμε παραπάνω χρήματα. Μας ενδιαφέρει να προλαβαίνουμε, πριν ξεκινήσουν τα προβλήματα και έπειτα η διαδικασία της αποκατάστασης. Κάθε οργανισμός, σύλλογος και φορέας, εφόσον το θέλει, είμαστε εγκάρδια ανοιχτοί να μας καλέσει για να τον ενημερώσουμε για τη σημασία της διατήρησης της στοματικής υγείας με τη στοματική υγιεινή και τις τακτικές επισκέψεις στον οδοντίατρο που δεν έχουν κόστος. Το κόστος έρχεται μόνο όταν ένα δόντι φθάσει σε σημείο να χρειάζεται θεραπεία. Μέσω αυτής της καμπάνιας θέλουμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας και τον σκοπό μας, ο οποίος είναι το γερό δόντι».
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΪΣΜΕΝΟΣ

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το