Τοπικά

Καμιά συγχώνευση σχολικών μονάδων δεν προτάθηκε στη Μαγνησία – Εκδήλωση χθες του Συλλόγου Δασκάλων

«Η Μαγνησία δεν έχει περιθώριο για καμιά νέα συγχώνευση σχολικών μονάδων, καθώς από την αρχή των μνημονίων έχουν χαθεί ήδη πάνω από 40 θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών» τονίστηκε στη χθεσινή εκδήλωση του συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν διευθυντές Δημοτικών και προϊσταμένες νηπιαγωγείων που ενημερώθηκαν για το 30ωρο αλλά και τις επικείμενες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων.
Ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Απ. Μούσιος είπε πως οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων έχουν ψηφιστεί, αλλά δεν έχει εκδοθεί η υπουργική απόφαση σχετικά με το με ποια κριτήρια θα γίνουν. Εμείς στη Μαγνησία θεωρούμε ότι δεν υπάρχουν τα περιθώρια συγχωνεύσεων, γιατί αυτό δεν συντείνει στην ποιότητα της εκπαίδευσης, ενώ έχουν καταργηθεί δεκάδες οργανικές θέσεις εργασίας από την αρχή των μνημονίων. Και το αίτημα που μπαίνει, είναι να υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση».


Ένα από τα κριτήρια που ακούστηκαν για συγχώνευση ήταν τα συστεγαζόμενα δημοτικά και νηπιαγωγεία, εξέλιξη που θα καταργούσε αρκετές θέσεις διευθυντών. Ο κ. Μούσιος ανέφερε πως «από την ενημέρωση που έχουμε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας δεν έχει προταθεί καμία συγχώνευση σχολικών μονάδων. Βέβαια μας προβληματίζει το γεγονός πως, ενώ ο νόμος ορίζει ότι οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, θα γίνουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς κατ’ εξαίρεση για φέτος αυτές προγραμματίζεται να γίνουν πολύ σύντομα».
Ο κ. Μούσιος ανέφερε πως ο Σύλλογος εκπαιδευτικών κάλεσε τους διευθυντές δημοτικών και τις προϊσταμένες των νηπιαγωγείων σχετικά με το 245 και 243 άρθρα του νόμου, δηλαδή ό,τι αφορά στο 30ωρο και τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων. Κατά τη συνδικαλιστική άποψη οι εκπαιδευτικοί θα παραμένουν στο σχολείο μετά το διδακτικό ωράριο, εφόσον έχουν διάφορες εκπαιδευτικές δράσεις να γίνονται μετά από απόφαση του συλλόγου διδασκόντων που είναι κυρίαρχο όργανο. Αν δεν υπάρχουν μπορούν, να αποχωρούν. Δεν θα πρέπει με τη σύγχυση που δημιουργήθηκε με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας στις 26 Ιανουαρίου να υπάρξουν τριβές μεταξύ των διευθυντών και των εκπαιδευτικών. Η εκπαιδευτική πολιτική που πρέπει να ακολουθηθεί, είναι η προάσπιση του δημόσιου σχολείου για να έχουμε ένα αποτέλεσμα που θα είναι προς όφελος των πολιτών».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το