Τοπικά

Καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών ζητούν λογιστές και φορολογούμενοι στη Μαγνησία

Συνεχίζεται η «μάχη» των λογιστών για να εξυπηρετήσουν τους φορολογούμενους πελάτες τους μετά τις δεκάδες αλλαγές που έχουν έρθει λόγω του κορωνοϊού. Το ραντεβού στην Εφορία, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Μαγνησίας κ. Αλέκο Κεχαγιά, κλείνεται την επόμενη μέρα, ενώ ο ίδιος στάθηκε στον όχι και τόσο καλό συντονισμό ανάμεσα στις υπηρεσίες.
Ο εκπρόσωπος Τύπου του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Μαγνησίας κ. Αλέκος Κεχαγιάς σημείωσε για τα ραντεβού στην Εφορία πως «χθες (σ.σ. προχθές) ζητήσαμε ραντεβού στην Εφορία και δεν υπήρχε η δυνατότητα αυθημερόν, αλλά κλείστηκε για σήμερα (σ.σ. χθες). Υπήρχε ένας άνθρωπος της εταιρείας σεκιούριτι που συντόνιζε και εξυπηρετηθήκαμε κανονικά».
Σε άλλη περίπτωση, όπως ο ίδιος ανέφερε, «ένα έγγραφο επιστράφηκε ηλεκτρονικά και μας ειδοποίησε ο υπάλληλος ότι μπορούμε να πάμε στην Εφορία απόγευμα, διότι θα εργάζεται τη συγκριμένη ώρα».
Πάντως πολλές είναι οι περιπτώσεις Βολιωτών που προσπαθούν να κλείσουν ραντεβού τηλεφωνικά με την Εφορία και δεν μπορούν, διότι κανείς δεν σηκώνει το τηλέφωνο, όπως αρκετοί έχουν διαμαρτυρηθεί.

Όσον αφορά στο taxis, ο ίδιος ανέφερε πως δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τη λειτουργία του, παρότι έχει φορτωθεί το σύστημα, αφού δεκάδες είναι οι ρυθμίσεις και εργασίες που γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του taxis, λόγω του κορωνοϊού.
«Αυτή την εποχή, συν όλα τα άλλα, «τρέχει» η δήλωση για την αναστολή των εργαζομένων σε επιχειρήσεις που έκλεισαν μετά από εντολή του κράτους, διαδικασία που λήγει σήμερα (σ.σ. χθες) στις 6 μ.μ., ώστε να μπορέσουν αυτοί οι άνθρωποι να πάρουν τα χρήματά τους. Επίσης η επιστρεπτέα προκαταβολή για τις επιχειρήσεις, επηρεάζεται από δύο παράγοντες, από την πτώση τζίρου που είχαν φέτος σε σχέση με πέρσι και σε σχέση με τον αριθμό των εργαζομένων. Αυτά είναι που πιέζουν φοβερά, διότι ο κόσμος χρειάζεται τη ρευστότητα» ανέφερε ο κ. Αλ. Κεχαγιάς.

Ο ίδιος σημείωσε ότι δεν υπάρχει καλός συντονισμός ανάμεσα σε υπηρεσίες, ενώ πρόσθεσε πως «υπάρχουν περιπτώσεις που σου βάζουν τρικλοποδιές».
«Για παράδειγμα ένας επιχειρηματίας θέλει να κάνει και εξ αποστάσεως πωλήσεις. Ως όφειλε πήγε να το δηλώσει στην Εφορία, η οποία του λέει πως πρέπει να περάσει από τον ΕΦΚΑ. Ζητεί από τον ΕΦΚΑ ένα έγγραφο ηλεκτρονικά, ο οποίος δεν του το βγάζει, διότι φαίνεται ότι οφείλει, ενώ δεν οφείλει. Και αυτό συμβαίνει, διότι ο ΕΦΚΑ ενημερώνεται με καθυστέρηση. Δηλαδή, ενώ έχει πληρώσει ο επιχειρηματίας, δεν φαίνεται στο σύστημα. Δεν είναι, όπως στο taxis, που την επόμενη μέρα εμφανίζεται η πληρωμή» κατέληξε.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το