Τοπικά

Καλές πρακτικές φοίτησης για Ρομά και πρόσφυγες – Κοινή συνεδρίαση των Συλλόγων Διδασκόντων στον Βόλο

Κοινή συνεδρίαση πραγματοποίησαν χθες οι Σύλλογοι Διδασκόντων με θέμα την εκπαίδευση των μαθητών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, με την ημερίδα να διοργανώνεται από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σκοπός της ήταν η ανταλλαγή προβληματισμών και οι καλές πρακτικές στη φοίτηση των μαθητών Ρομά, προσφύγων και των έγκλειστων στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η κοινή συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητρόπολης Δημητριάδος.
Ο κ. Γιώργος Πολύζος, διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, σημείωσε πως «είναι η τρίτη χρονιά που πραγματοποιούμε αυτή τη σύσκεψη των Συλλόγων Διδασκόντων, με σκοπό να ανταλλάξουμε προβληματισμούς και καλές πρακτικές, όσον αφορά στη φοίτηση των μαθητών Ρομά, προσφύγων και των έγκλειστων στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, το εγχείρημα άρχισε πριν τρία χρόνια διστακτικά, μόνο για σχολεία με μαθητές Ρομά, ενώ αυτή τη στιγμή τα σχολεία έχουν αυξηθεί, στο σύνολο είναι δεκαεφτά, τα οποία συμμετείχαν χθες με εισηγήσεις τους από την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Διεύθυνση, ευελπιστώντας κάθε χρόνο να αυξάνονται.
«Αφορά όλα τα σχολεία αυτή η σύσκεψη, για τον λόγο ότι σχολεία που σήμερα μπορεί να μην έχουν μεγάλο αριθμό μαθητών από αυτές τις τρεις κατηγορίες, αύριο μπορεί να έχουν. Και έχουμε παράδειγμα το 2ο Νηπιαγωγείο Αισωνίας ή το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας, τα οποία μέχρι πέρσι δεν είχαν μεγάλο ποσοστό τέτοιων κατηγοριών μαθητών και σήμερα έχουν πάρα πολλούς μαθητές πρόσφυγες», επισήμανε ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας
Ο κ. Πολύζος κατέληξε λέγοντας ότι «επιμορφωτές και επιμορφούμενοι ταυτίζονται για τον λόγο ότι όλοι μας καταθέτουμε τις εμπειρίες μας από την επαφή μας με αυτές τις ομάδες των μαθητών, αλλά και εισπράττουμε κάποιες καλές πρακτικές, που έχουν ακολουθήσει άλλα σχολεία, με επιτυχή κατάληξη, όσον αφορά κυρίως στην τακτική φοίτηση και την αποφυγή της σχολικής διαρροής».

Μετά τους χαιρετισμούς ακολούθησε η παρουσίαση του προγράμματος εκπαιδευτικής ένταξης των Ρομά με τίτλο «Το παιδί μου θέλω να γίνει…».
Στη συνέχεια έγιναν οι εισηγήσεις των Συλλόγων Διδασκόντων από τα σχολεία: 2ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας, 23ο Δημοτικό Βόλου, Γυμνάσιο Ιωλκού, 2ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, 8ο Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας, Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου (παράρτημα 7ου Γυμνασίου Βόλου), 10ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας, 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, 17ο Δημοτικό Βόλου, 2ο Γυμνάσιο Βόλου, 6ο Γυμνάσιο Βόλου, Ειδικό Αγροτικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Κασσαβέτειας (παράρτημα Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου), Εσπερινό Γυμνάσιο Βόλου, 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, Παράρτημα 6ου Γυμνασίου ΕΚΚΝ Βόλου, 33ο Δημοτικό Σχολείο ΕΚΚΝ Βόλου, 3ο ΕΠΑΛ Βόλου, 16ο Νηπιαγωγείο Βόλου.
Ακολούθησαν οι εισηγήσεις της συντονίστριας εκπαίδευσης προσφύγων, της προϊσταμένης ΚΕΣΥ Μαγνησίας και η παρέμβαση εκπροσώπου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το