Τοπικά

Εισπρακτική ζήτησε εξόφληση οφειλής από χήρα αμέσως μετά το θάνατο του συζύγου – Τη χλεύαζαν όταν είπε ότι ο 54χρονος οφειλέτης πέθανε

Κάθε όριο έχουν ξεπεράσει οι εισπρακτικές εταιρείες, που πιέζουν τους δανειολήπτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, με ειρωνείες και προσβολές. Εκπρόσωποι εισπρακτικής εταιρείας (διαχείριση απαιτήσεων) επικοινώνησαν χθες με Βολιώτισσα, που μόλις προχθές έχασε τον σύζυγό της, την ενημέρωσαν για ληξιπρόθεσμη οφειλή του εκλιπόντος και της μίλησαν, όπως καταγγέλλει η ίδια, με ειρωνεία και χλευασμό…

Προφανώς επειδή δεν πείστηκαν από την απάντηση της Βολιώτισσας για τον θάνατο του συζύγου της, οι δύο υπάλληλοι της εισπρακτικής εταιρείας, που επικοινώνησαν τηλεφωνικά με την χήρα του εκλιπόντα οφειλέτη διαδοχικά, έκαναν ερωτήσεις, όπως καταγγέλλει η Βολιώτισσα, όπως «περιγράψτε πως πέθανε ο σύζυγός σας», «πώς πέθανε» κ.αλ.
Η Βολιώτισσα, αρχικά καθησύχασε τις υπαλλήλους της εισπρακτικής εταιρείας, ότι η ληξιπρόθεσμη οφειλή θα καλυφθεί άμεσα από την ίδια, που έχει αυτή την δυνατότητα. Ωστόσο αυτές δεν πείστηκαν και πρώτα η μία και κατόπιν η άλλη, όπως ανέφερε στη «Θ» η χήρα, προχώρησαν στη διατύπωση ερωτήσεων, που μόνον άθλιες μπορούν να χαρακτηριστούν, την ώρα που βρίσκεται σε πένθος, για τον ξαφνικό θάνατο του συζύγου της. Ουσιαστικά δηλαδή την ανέκριναν, για να ανακαλύψουν αν τους έλεγε ψέματα ή ήθελε να καλύψει τον οφειλέτη σύζυγό της…
Η Βολιώτισσα έχασε προχθές τον 54χρονο σύζυγό της, που βρέθηκε νεκρός στον καναπέ του σπιτιού τους.
Όπως ανέφερε στη «Θ» η χήρα, που είναι μητέρα ενός κοριτσιού, η ληξιπρόθεσμη οφειλή είναι της τάξης των 220 ευρώ, για ένα δάνειο 200.000 ευρώ, που έχει σχεδόν αποπληρωθεί, καθώς απομένει να αποπληρωθεί ποσό μόλις 15.500 ευρώ, που αφορά τόκους…
Επίσης η χήρα κατήγγειλε πως οι δύο υπάλληλοι της μιλούσαν με τσαμπουκά, σα να επρόκειτο για μπαταχτσή, που δεν εξυπηρετεί το δάνειό του.
Οι εισπρακτικές εταιρείες έχουν αναπτύξει μία συγκεκριμένη επιχειρηματολογία, ανάλογα με το ποιος και τι απαντάει στο τηλέφωνο.
Η «Θ» επικοινώνησε με τον διευθυντή της συγκεκριμένης εισπρακτικής εταιρείας, που έχει έδρα στην Αθήνα, ο οποίος συμφώνησε πως εφόσον οι υπάλληλοί του μίλησαν ειρωνικά και προσέβαλαν την σύζυγο του οφειλέτη, δεν έπραξαν σωστά και δήλωσε πως θα ερευνήσει το ζήτημα.
Ο νόμος 3758/2009 ορίζει πως οι τηλεφωνικές εταιρείες που καλούνται να πείσουν τον δανειολήπτη να πληρώσει, έχουν το δικαίωμα να τηλεφωνούν μία φορά στις δύο μέρες. Όμως, σύμφωνα με καταγγελίες, οι συγκεκριμένες εταιρείες τηλεφωνούν ακατάπαυστα, ενοχλώντας συνέχεια όσους χρωστούν σε τράπεζες. Εκτός από τις αλλεπάλληλες οχλήσεις, δανειολήπτες καταγγέλλουν πως οι υπάλληλοι που τους τηλεφωνούν, τους ειρωνεύονται, τους προσβάλλουν και κάποιες φορές τους απειλούν.
Πέρα από την ενημέρωση που μπορούν να κάνουν αυτές οι εταιρείες, έχουν δικαίωμα να προτείνουν έναν συμβιβασμό και στη συνέχεια να κινηθούν δικαστικά, στέλνοντας λόγου χάρη εξώδικο. Δεν είναι ο ρόλος τους να βομβαρδίζουν τον δανειολήπτη με συνεχή τηλεφωνήματα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το