Κόσμος

Ινδία: 275 νεκροί ο απολογισμός της σιδηροδρομικής τραγωδίας – Ξεκίνησε και πάλι η κυκλοφορία των τρένων

Τα επιβατικά και εμπορικά τρένα άρχισαν να περνούν και πάλι σήμερα από το σημείο της χειρότερης σιδηροδρομικής τραγωδίας που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ινδία, ενώ ο απολογισμός του δυστυχήματος αναθεωρήθηκε προς τα κάτω.

Οι ινδικές αρχές είχαν κάνει λόγο αρχικά για 288 νεκρούς, όμως η κυβέρνηση του κρατιδίου Οντίσα αναθεώρησε τον απολογισμό σε 275 νεκρούς, καθώς κάποια πτώματα είχαν καταμετρηθεί από λάθος δύο φορές.

Από τους 1.175 τραυματίες οι 382 εξακολουθούν να νοσηλεύονται, επεσήμαναν χθες Κυριακή οι αρχές. Ωστόσο εξακολουθεί να υπάρχει φόβος ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των νεκρών καθώς τα νοσοκομεία είναι γεμάτα τραυματίες, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Χθες ο Ινδός υπουργός Σιδηροδρόμων Ασουίνι Βαϊσνάου δήλωσε ότι εντοπίστηκαν τα αίτια και οι υπεύθυνοι για τη σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε την Παρασκευή στο ανατολικό τμήμα της χώρας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η αλλαγή που έγινε κατά την ηλεκτρονική σύμπλεξη ευθύνεται για το δυστύχημα», μια αναφορά στο περίπλοκο σύστημα σηματοδότησης με το οποίο γίνεται η διαχείριση των γραμμών του σιδηροδρόμου προκειμένου να αποφεύγονται τέτοιου είδους συγκρούσεις.

Ο υπουργός παρακολούθησε χθες το βράδυ, με τα χέρια του σε σχήμα προσευχής, το πέρασμα ενός πρώτου τρένου φορτωμένου με κάρβουνα από το σημείο τoυ δυστυχήματος.

Προς το παρόν επικρατεί σύγχυση για τα αίτια της τραγωδίας, αλλά η εφημερίδα Times οf India, επικαλούμενη την προκαταρκτική έκθεση, αναφέρει σήμερα ότι «ανθρώπινο λάθος» ενδέχεται να προκάλεσε τη σύγκρουση των τριών τρένων, μία από τις χειρότερες σιδηροδρομικές τραγωδίες στην ιστορία της Ινδίας.

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, εξηγεί η εφημερίδα.

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός τρένου εξπρές που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές, προσθέτουν οι Times.

Στο παρελθόν η Ινδία βίωσε πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε μια γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

Πηγή:protothema

Share

Πρόσφατα άρθρα

ΠΟΥ: Περισσότερα από 8.000 παιδιά κάτω των 5 ετών έλαβαν φροντίδα για οξύ υποσιτισμό στη Γάζα

Περισσότερα από 8.000 παιδιά ηλικίας κάτω των 5 ετών έλαβαν φροντίδα στη Λωρίδα της Γάζας…

13 Ιουνίου 2024

Βρετανία: Μεσαιωνικές ταφόπλακες 800 ετών ανακαλύφθηκαν σε ιστορικό ναυάγιο

Μια αναπάντεχη ανακάλυψη πραγματοποιήθηκε από Βρετανούς αρχαιολόγους στον κόλπο Στάντλαντ, στα ανοικτά των ακτών του…

12 Ιουνίου 2024

Δανία: Έψαχναν ένα κλεμμένο ποδήλατο και τελικά βρήκαν κλεμμένα… έργα τέχνης

Στην Κοπεγχάγη, η έρευνα για τη φερόμενη κλοπή ενός ποδήλατου οδήγησε στον εντοπισμό έργων τέχνης…

12 Ιουνίου 2024

Στις 29 Ιουνίου οι εκλογές στον ΓΣΒ «Η Νίκη»

Το Σάββατο 29 Ιουνίου θα διενεργηθούν εκλογές για να αναδειχθεί νέα διοίκηση στον ΓΣΒ «Η…

12 Ιουνίου 2024

Αμοργός: Αυτό είναι το τελευταίο μήνυμα του 59χρονου τουρίστα που αγνοείται

Άκαρπες παραμένουν οι έρευνες για τον εντοπισμό του 59χρονου Αμερικανού τουρίστα στην Αμοργό. Τα ίχνη…

12 Ιουνίου 2024

Τόρι Σπέλινγκ: Άφησε σε τραγική κατάσταση το σπίτι που ζούσε με τα πέντε της παιδιά – Τι αποκάλυψαν οι γείτονες

Η Τόρι Σπέλινγκ εγκατέλειψε το πολυτελές ακίνητο, όπου ζούσε για τέσσερις μήνες με τα πέντε…

12 Ιουνίου 2024