Τοπικά

Ημερίδα χθες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για την εκμάθηση ξένης γλώσσας από μαθητές με δυσλεξία “Θ”

Η ημερίδα συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών εκπαιδευτικών, φοιτητών και άλλων πολιτών που ενημερώθηκαν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα της παρεχόμενης βοήθειας σε μαθητές με δυσλεξία
Η ημερίδα συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών εκπαιδευτικών, φοιτητών και άλλων πολιτών που ενημερώθηκαν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα της παρεχόμενης βοήθειας σε μαθητές με δυσλεξία

Τα παιδιά με δυσλεξία και άλλες αναγνωστικές δυσκολίες έχουν τη δυνατότητα να μάθουν και δεύτερη ξένη γλώσσα, αρκεί βέβαια να συντρέχουν ο κατάλληλος τρόπος και το κατάλληλο προσωπικό, ώστε μέσα από την έγκαιρη παρέμβαση να βοηθηθεί το παιδί, ο μαθητής, τονίστηκε μεταξύ άλλων στη χθεσινή ενδιαφέρουσα ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο Κορδάτος και είχε τίτλο «Εκμάθηση ξένων γλωσσών από παιδιά με δυσλεξία: Διδακτικές εφαρμογές».
Η ημερίδα διοργανώθηκε από το νεοδημιουργηθέν Εργαστήριο Δίγλωσσης Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Εργαστήριο Γλωσσολογίας Νοτιοανατολικής Γλωσσολογίας του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν οι τρέχουσες εξελίξεις στον τομέα της διδασκαλίας μιας δεύτερης/ξένης γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία. Ανάμεσα στα θέματα που αναπτύχθηκαν, ήταν η γλωσσική και γνωστική ανάπτυξη των δίγλωσσων και πολύγλωσσων ομιλητών, η εκμάθηση ξένων γλωσσών και διδακτικές προτάσεις που θα αφορούν στη διδασκαλία ενός δεύτερου κώδικα επικοινωνίας σε μαθητές που παρουσιάζουν δυσκολίες στην εκμάθηση ξένων γλωσσών (δυσλεξία, αναγνωστικές δυσκολίες κ.ά.).
Η ημερίδα συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών εκπαιδευτικών, φοιτητών και άλλων πολιτών που ενημερώθηκαν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα της παρεχόμενης βοήθειας σε μαθητές με δυσλεξία και άλλες αναγνωστικές δυσκολίες.
Μάλιστα στις προθέσεις του Εργαστηρίου Δίγλωσσης Εκπαίδευσης περιλαμβάνεται και η δημιουργία ομάδων εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών που θα τους παρέχονται πληροφορίες και υλικό για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία και άλλες αναγνωστικές δυσκολίες.
Παράλληλα το Εργαστήριο έχει ως αποστολή και τον σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης σε δίγλωσσους και πολύγλωσσους ομιλητές, όπως για παράδειγμα τους μετανάστες που γι’ αυτούς τα ελληνικά είναι μια δεύτερη ξένη γλώσσα και χρειάζονται υποστήριξη. Μάλιστα το Εργαστήριο διαθέτει το κατάλληλο προσωπικό με τίτλους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς εξειδίκευσης για την υλοποίηση τέτοιων παρεμβάσεων και μεθοδολογιών διδασκαλίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το