Τοπικά

Ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο από το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των επιβατών

Ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης των επιβατών έχει δημιουργηθεί εδώ και λίγες ημέρες από το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου στο πλαίσιο της προσπάθειας που γίνεται για εξωστρέφεια και ακόμη μεγαλύτερη ικανοποίηση και εξυπηρέτηση του κοινού.
Οι ενδιαφερόμενοι επιβάτες μπορούν να εισέρχονται στην ιστοσελίδα και στο facebook της επιχείρησης και να συμπληρώνουν το ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα τα επεξεργάζονται οι αρμόδιοι βλέποντας τα σημεία που χρειάζεται βελτίωση η όλη προσπάθεια.
«Εδώ και μια εβδομάδα έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα και στο facebook ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο μπορούν να το συμπληρώνουν οι επιβάτες και οι πολίτες καταθέτοντας και τις προτάσεις τους» τόνισε ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός μιλώντας στη ραδιοφωνική εκπομπή «Θεσσαλία παντού» του 9,86.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως «καλό θα είναι οι επιβάτες μας να το συμπληρώσουν ώστε να δούμε τι ζητούν και να προσπαθήσουμε να τους ικανοποιήσουμε. Εμείς θα ενημερώσουμε τους επιβάτες για το ερωτηματολόγιο, τα αποτελέσματα του οποίου θα αποτελέσουν ένα χρήσιμο εργαλείο. Επίσης στοχεύουμε το επόμενο διάστημα να δώσουμε ερωτηματολόγιο στους επιβάτες μας σε μια προσπάθεια βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών μας. Άλλωστε πριν λίγες ημέρες διοργανώσαμε ένα σεμινάριο κατάρτισης των οδηγών και του προσωπικού πάντα στο ίδιο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών».

Τα ερωτήματα που καλούνται να συμπληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι είναι τα εξής; Συχνότερο σημείο επιβίβασης, συχνότερο σημείο αποβίβασης, Ποια/ες γραμμή/ες χρησιμοποιείτε; Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το Αστικο ΚΤΕΛ Βόλου; Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου; Από που προμηθεύεστε τα εισιτήρια σας;
Γνωρίζετε την προσφορά 10+1 εισιτηρίων; Γνωρίζετε ότι το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου παρέχει δωρεάν Wi-Fi στους επιβάτες του; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τις υπηρεσίες που προσφέρει το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη συχνότητα των δρομολογίων των γραμμών που χρησιμοποιείτε συχνά; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την αξιοπιστία των δρομολογίων του Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου;
Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την πρόσβασή σας στις στάσεις ή στους σταθμούς που χρησιμοποιείτε; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από καθαριότητα μέσα στα λεωφορεία που χρησιμοποιείτε; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από καθαριότητα στις στάσεις ή στους σταθμούς που χρησιμοποιείτε; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την άνεση των λεωφορείων που χρησιμοποιείτε; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την άνεση στις στάσεις ή στους σταθμούς που χρησιμοποιείτε;
Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την ασφάλεια των λεωφορείων που χρησιμοποιείτε;
Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την ασφάλεια στις στάσεις ή στους σταθμούς που χρησιμοποιείτε; Από που ενημερώνεστε για τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι Αστικές Συγκοινωνίες ή για τις αλλαγές των δρομολογίων; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τις πηγές ενημέρωσης που έχετε χρησιμοποιήσει; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη συμπεριφορά των οδηγών; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη συμπεριφορά των εκδοτών εισιτηρίων; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη συμπεριφορά των σταθμαρχών; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη συμπεριφορά του προσωπικού στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τα υπάρχοντα σημεία πώλησης εισιτηρίων και καρτών; Σε ποια περιοχή θα θέλατε να υπάρχουν εισιτήρια; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τους διαθέσιμους τύπους εισιτηρίων & καρτών; Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την επικοινωνία που είχατε με την Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου;

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το