Τοπικά

Ηλεκτρονικό εισιτήριο στο Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου – Κατατέθηκε πρόταση στο υπουργείο Ανάπτυξης

Πρόταση στο υπουργείο Ανάπτυξης για την αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών μέσω της τηλεματικής, αλλά και την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου κατέθεσε το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου αναμένοντας την έγκριση.
Το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου επιδιώκει να εισέλθει στην ψηφιακή εποχή αναβαθμίζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες του. Έτσι, όπως τόνισε ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ κ. Νίκος Ευαγγελινός μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» της εφημερίδας «ΘΕΣΣΑΛΙΑ» «τον περασμένο μήνα κατατέθηκε στο υπουργείο Ανάπτυξης η πρόταση του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και στον Βόλο, αλλά και την τοποθέτηση πινακίδων πληροφόρησης, καθώς και την υλοποίηση της τηλεματικής. Θα παρέχουμε έτσι στους επιβάτες μας νέα προϊόντα όπως με το εισιτήριο χρόνου, τις μετεπεβιβάσεις, το ημερήσιο εισιτήριο. Εμείς καταθέσαμε την πρόταση και περιμένουμε την έγκριση, ώστε μέσα στο 2020 να υλοποιήσουμε την επένδυση. Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 330.000 ευρώ, ενώ για την πόλη μας θα χρειαστούν και κάποιοι επιπλέον πόροι, καθώς το δίκτυο είναι μεγάλο. Θα αλλάξει εντελώς η φιλοσοφία λειτουργίας της αστικής συγκοινωνίας. Για παράδειγμα στο κινητό του τηλέφωνο ο επιβάτης θα γνωρίζει τι ώρα θα περάσει το λεωφορείο από τη στάση».

Νέες γραμμές σε συνοικίες του κέντρου της πόλης
«Πρόσφατα έχουμε κάνει αλλαγές με τη γραμμή 4, που έχει ανταπόκριση από τους κατοίκους, που με ένα εισιτήριο μπορούν από τη Νεάπολη να φτάσουν μέχρι τον Άνω Βόλο. Τα αποτελέσματα είναι θετικά και έχουμε εκδώσει ένα έντυπο για να εξυπηρετούνται οι επιβάτες της γραμμής 4. Οι κάτοικοι της Νεάπολης ζητούσαν εδώ και 30 χρόνια την αστική συγκοινωνία να φτάνει μέσα στην «καρδιά της συνοικίας» τόνισε κ. Ευαγγελινός.
Και πρόσθεσε πως «θέλουμε να επεκταθούμε και με άλλες γραμμές και να καλύπτουμε πλήρως το πολεοδομικό συγκρότημα, δίνοντας μεγαλύτερη συχνότητα με τα δρομολόγια. Βρισκόμαστε σε συνεργασία με τον Δήμο για να καλύψουμε τα προάστια της πόλης, αλλά και συνοικίες εντός του κέντρου της πόλης, όπως στις οδούς Γαζή, Κωνσταντά με νέες γραμμές, αλλά και επεκτάσεις γραμμών. Στο επόμενο διάστημα θα έχουμε πιο συγκεκριμένες ανακοινώσεις».

Αυξημένη κίνηση
Παράλληλα ο κ. Ευαγγελινός ανέφερε πως «εμείς προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις στον πολίτη για να αφήσει το αυτοκίνητο και να χρησιμοποιεί άλλα μέσα, όπως την αστική συγκοινωνία, το ποδήλατο. Οι αποστάσεις στην πόλη μπορούν να καλυφθούν με την αστική συγκοινωνία σε συνδυασμό με το λίγο περπάτημα. Θα πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης που μετακινούμαστε».
Ο ίδιος πρόσθεσε πως «εντός του 2019 υπάρχει μια αύξηση στην επιβατική κίνηση, μέσα από τις ενέργειες εξωστρέφειας που προηγήθηκαν. Και αυτή η αύξηση εκτιμούμε ότι θα συνεχιστεί».
Για την προσφορά προς τους φοιτητές, ώστε με 180 ευρώ όλο τον χρόνο να έχουν μετακίνηση όποτε και όπου θέλουν, είπε πως έχει αγκαλιαστεί και αρκετοί έχουν επιλέξει την κάρτα αυτή. Παράλληλα υπάρχει και η μηνιαία φοιτητική κάρτα με τα 35 ευρώ.
Ήδη έχει αντικατασταθεί το 95% του στόλου των λεωφορείων, ενώ γίνονται και σεμινάρια στους οδηγούς για την οδική ασφάλεια, την καλύτερη συμπεριφορά και άλλα θέματα.
«Θεωρούμε ότι έχουμε μια πάρα πολύ καλή αστική συγκοινωνία, με υψηλή παροχή υπηρεσιών» είπε ο πρόεδρος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το