Τοπικά

Ηλεκτρονικά η αποστολή βαθμών στους μαθητές Δημοτικών και ψηφιακά ραντεβού για την ενημέρωση γονέων

Στην ηλεκτρονική αποστολή των βαθμολογιών στους μαθητές Δημοτικών Σχολείων θα προχωρήσουν από σήμερα οι δάσκαλοι, καθώς ολοκληρώθηκε το πρώτο τρίμηνο. Σημειώνεται πως αύριο Τετάρτη είναι η τελευταία μέρα μαθημάτων, καθώς ακολουθούν οι διακοπές των γιορτών. Τα μαθήματα θα αρχίσουν ξανά στις 8 Ιανουαρίου.
Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας ορίζει ότι η επίδοση των βαθμών προς τους μαθητές θα πραγματοποιηθεί μέσω e-mail, καθώς δεν είναι επιτρεπτή η παρουσία των γονέων και των μαθητών στις σχολικές μονάδες. Τα Δημοτικά Σχολεία είναι κλειστά από τις 16 Νοεμβρίου και τα μαθήματα διεξάγονται διαδικτυακά, όπως συμβαίνει και με τα Γυμνάσια και τα Λύκεια.

Με δεδομένη την κατάσταση δεν θα μπορούσαν οι βαθμολογίες να αποτελέσουν εξαίρεση. Έτσι το υπουργείο Παιδείας πριν μερικές ημέρες έδωσε κατευθύνσεις στους διευθυντές για το πώς θα αποστείλουν τις βαθμολογίες στους γονείς των μαθητών.
Για τις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού η αξιολόγηση είναι περιγραφική, ενώ οι βαθμοί μπαίνουν στις υπόλοιπες τάξεις.

Παράλληλα οι δάσκαλοι έχουν ήδη δώσει ψηφιακά ραντεβού με τους γονείς για τους ενημερώσουν αναλυτικά.
Ο διευθυντής του 1ου Δημοτικού Βόλου κ. Γιώργος Μεταφετζής δήλωσε πως «οι δάσκαλοι θα αποστείλουν τις βαθμολογίες στους γονείς μέσω των ηλεκτρονικών μηνυμάτων από την πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας. Και προκρίνεται αυτός ο τρόπος, καθώς στις συνθήκες που διανύουμε, δεν υπάρχει άλλη μέθοδος. Βέβαια οι γονείς θα μπορούν να έχουν μια πληρέστερη ενημέρωση από τους δασκάλους για τη συνολική επίδοση και παρουσία των παιδιών τους μέσα από ραντεβού που θα κλείσουν. Αυτές οι επικοινωνίες για την αναλυτικότερη ενημέρωση του γονέα μπορούν να γίνουν μέσω του τηλεφώνου, αλλά και ψηφιακά, όπως από την εφαρμογή webex».
Ερωτηθείς, αν οι δάσκαλοι έχουν την εικόνα για να αξιολογήσουν τους μαθητές, απάντησε πως στα Δημοτικά Σχολεία τα διά ζώσης μαθήματα διήρκεσαν δύο μήνες από τις 14 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 14 Νοεμβρίου, άρα υπήρχε ο χρόνος για τον δάσκαλο για να αποκτήσει μια εικόνα επίδοσης του μαθητή. Άλλωστε και η τηλεκπαίδευση λειτουργεί δεδομένων των συνθηκών, πιο ομαλά με τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να έχουν κάνει μια κατάθεση ψυχής».
Υπογράμμισε παράλληλα πως από τα παιδιά λείπει αυτή την περίοδο η κοινωνικοποίηση και η ψυχοπαιδαγωγική τους διάπλαση. Γι’ αυτό και η διά ζώσης εκπαίδευση δεν αντικαθίσταται. Απλώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση φροντίζει, ώστε ο μαθητές να μη νιώθουν απομονωμένοι».

Πώς όμως έχει επηρεάσει η τηλεκπαίδευση και όλη αυτή η κατάσταση την επίδοση των μαθητών; Ο διευθυντής του 30ού Δημοτικού Σχολείου Βόλου κ. Πασχάλης Δήμου απάντησε πως η τηλεκπαίδευση ανάγκασε ακόμη και τους απείθαρχους μαθητές να παρακολουθούν τα μαθήματα και να είναι πιο συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, καθώς στο σπίτι έχουν παραδίπλα τον γονιό που τους παρακολουθεί. Επίσης μέσα στην τάξη γίνεται και ένα παιχνίδι ρόλων από τους μαθητές που νιώθουν ότι μπορούν να δρουν πιο ελεύθερα. Επομένως η τηλεκπαίδευση μπορεί να βοηθήσει ακόμη και αυτούς τους μαθητές να είναι πιο προσηλωμένοι και συνεπείς, οπότε να βοηθηθούν για να έχουν καλύτερη επίδοση.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το