Τοπικά

Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον Βόλο «τρέχουν» να αποκτήσουν e-shops και online «βιτρίνες» πωλήσεων

Εκτοξεύθηκε το ενδιαφέρον των ιδιοκτητών καταστημάτων στον Βόλο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με αφορμή τα περιοριστικά μέτρα για τον κορωνοϊό. Η περίοδος της καραντίνας συνέβαλε στην ταχύτατη εξοικείωση με το διαδίκτυο ακόμη και των παραδοσιακών εμπόρων, καθώς δεκάδες επιχειρήσεις αποφάσισαν εν μέσω πανδημίας να στραφούν στις εξ’ αποστάσεως πωλήσεις, ως μόνη λύση για τον περιορισμό της «χασούρας». Μάλιστα, ορισμένοι έμποροι κατάφεραν, με κλειστά τα καταστήματα, να κάνουν τζίρο από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις ακόμη και πάνω από 50%, σε σχέση με τα έσοδα που θα είχαν αν δεν είχαν αναγκαστεί να βάλουν λουκέτο.

Η καραντίνα βρήκε αρκετές επιχειρήσεις προετοιμασμένες, καθώς είχαν φροντίσει εγκαίρως να δημιουργήσουν e-shops. Οι περισσότερες, ωστόσο, πιάστηκαν «στον ύπνο» και εσπευσμένα προσπάθησαν να καλύψουν το κενό, απευθυνόμενες στις εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων και ανάπτυξης e-shops. Σύμφωνα με τον manager της εταιρείας Frenzy, Γιάννη Γερόπουλο, η εκδήλωση ενδιαφέροντος από πελάτες για το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πενταπλασιαστεί τον τελευταίο μήνα στον Βόλο. Πρώτοι ενεργοποιήθηκαν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ειδών διατροφής, έτοιμου φαγητού, ιατρικών και παραϊατρικών προϊόντων. Γρήγορα αντανακλαστικά επέδειξαν και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εστίασης, που φοβούνται ότι ακόμη και αν ανοίξουν τα καταστήματά τους δύσκολα θα γεμίζουν πλέον από πελάτες.

Σύμφωνα με τον κ. Γερόπουλο, εκτός από τα e-shops, οι πελάτες στρέφονται όλο και περισσότερο στη δημιουργία σελίδων για local delivery, που λειτουργούν ως «online βιτρίνες» για την προώθηση των προϊόντων τους.
Οι χρήστες του διαδικτύου κάνουν ηλεκτρονικά τις παραγγελίες τους και παραλαμβάνουν τα προϊόντα με delivery στο σπίτι τους. Τον συγκεκριμένο τρόπο πωλήσεων επιλέγουν καταστήματα έτοιμου φαγητού, εστιατόρια, ταβέρνες, τσιπουράδικα αλλά και τοπικές επιχειρήσεις όπως, ζαχαροπλαστεία, κρεοπωλεία και γαλακτοπωλεία, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να έχουν στην πόρτα τους προϊόντα με ένα κλικ.

«Η περίοδος της καραντίνας επιβεβαίωσε την αυξανόμενη τάση για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Οι περισσότεροι πλέον έχουν συνειδητοποιήσει ότι αν δεν είναι στο διαδίκτυο, δεν είναι στην αγορά», τόνισε ο Γ. Γερόπουλος «και με απλά βήματα και οργανωμένη προσπάθεια αυτό μπορεί να γίνει εφικτό, ακόμα και σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο».
«Η ιστοσελίδα είναι “έργο υποδομής” για τις πωλήσεις και με την κατάλληλη προβολή και προώθηση, αυξάνεται η online δυναμική της επιχείρησης χωρίς γεωγραφικά όρια». Τέλος, συμπληρώνει ότι «το ζητούμενο είναι να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι τι θέλουν και να απευθυνθούν σε επαγγελματίες, γνώστες του αντικειμένου, που θα τους κατευθύνουν ουσιαστικά».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το