Παραπολιτικά

Ιδέα

Τουριστική καμπάνια στα social media αποφάσισαν ο ΕΟΤ και η Marketing Greece, με στόχο την υλοποίηση στοχευμένων εκστρατειών προβολής για περιοχές της Αθήνας. Η καμπάνια θα δώσει έμφαση στο Instagram και στο Tik Tok και θα «τρέξει» σε στοχευμένες αγορές προσέλκυσης επισκεπτών για τους ελληνικούς προορισμούς. Η Μαγνησία και η Θεσσαλία γενικότερα απουσιάζουν από τις περιοχές που θα προβληθούν, αλλά αποτελεί ένα καλό παράδειγμα και μια έξυπνη ιδέα για τους τοπικούς άρχοντες και τους παράγοντες του τουρισμού. Εξάλλου η μεγαλύτερη διαφήμιση, πλέον, γίνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το