Τοπικά

Η Ζέττα Μακρή σε συντονιστική σύσκεψη με τον Υφυπουργό Άμυνας για το πρόγραμμα «Το Μουσείο πάει σχολείο»

Από το γραφείο της κ. Ζέττας Μακρή εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή συμμετείχε σε συντονιστική σύσκεψη με θέμα τη δράση «Το Μουσείο πάει σχολείο» μαζί με τον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Αλκιβιάδη Στεφανή, την Πέμπτη 8 Ιουλίου.
Στη συνάντηση, που διεξήχθη σε θετικό κλίμα με διάθεση συνεργασίας και ανταλλαγής ιδεών και καλών πρακτικών, συμμετείχαν, επίσης, εκπρόσωποι του Υπουργείου Πολιτισμού, του Πολεμικού Μουσείου, της ΚΕΔΕ και του ΓΕΕΘΑ, ως άμεσα εμπλεκόμενοι στην υλοποίηση της δράσης.
Η κ. Μακρή ανέφερε σχετικά : «Τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση είναι μια εξαιρετική αφορμή για σκέψη, μελέτη, επεξεργασία, προβληματισμό, εμβάθυνση, γνώση.
Η πληροφόρηση και η ενεργοποίηση των μαθητών στα ιστορικά ορόσημα, η προώθηση της ιδέας του διαπολιτισμικού διαλόγου, η ανάπτυξη της συνεργασίας, της κριτικής σκέψης, των δημιουργικών ικανοτήτων των μαθητών, της προσωπικότητάς τους, είναι μέριμνα της Παιδείας.
Ας βοηθήσουμε τους μαθητές να ανακαλύψουν αυτήν την καθοριστική για την Ελλάδα ιστορική περίοδο, ας συμβάλλουμε με τρόπο ουσιαστικό και ωφέλιμο στην καλλιέργεια γνήσιου ενδιαφέροντος για τα 200 χρόνια της νεότερης Ελλάδας, ας δώσουμε στη νέα γενιά εφόδια ζωής, που θα τη συντροφεύουν στο παγκόσμιο διεθνοποιημένο περιβάλλον.
Ας φέρουμε σε ουσιαστική επαφή και γνωριμία μαθήτριες και μαθητές με την ιστορία της Ελλάδας, τους αγώνες του ελληνικού λαού, τη συμμετοχή στο ιστορικό γίγνεσθαι και με το παράδειγμα αυτό να προχωρήσουν, να δημιουργήσουν, να εξελιχθούν.

Εκτιμώ την παρουσία και την προσφορά όλων των εμπλεκομένων φορέων στη δράση «Το Μουσείο πάει σχολείο», στη διατήρηση της εθνικής μας ταυτότητας και συναίσθησης, στην καλλιέργεια της ελληνικότητας μέσω της ελληνικής γλώσσας, της ελληνικής παιδείας και του ελληνικού πολιτισμού, στην ανάδειξη της ιστορικής αξίας των γεγονότων αλλά και της διαχρονικής αξίας των ιδανικών της ελευθερίας και της δημοκρατίας, μέσα από ουσιαστικές δράσεις».
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αναπτύχθηκαν διεξοδικά οι διαδικασίες υλοποίησης, τα επόμενα βήματα διάδρασης και συνέργειας των εμπλεκόμενων φορέων, οι στόχοι και οι προσδοκίες από την εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος στα σχολεία.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το