Τοπικά

Η Ζέττα Μακρή με τον Διευθυντή Καρδιολογίας του 404 ΓΣΝ Λάρισας και τη Διευθύντρια του Γυμνασίου Ευξεινούπολης

Η Υφυπουργός Παιδείας και βουλευτής Μαγνησίας κ. Ζέττα Μακρή είχε τη χαρά να υποδεχτεί στο Υπουργείο Παιδείας τον κ. Παρίση Χαράλαμπο, Διευθυντή του Καρδιολογικού Τμήματος του 404 ΓΣΝ Λάρισας, μέλος της ομάδας εργασίας ΚΑΡΠΑ της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, Διευθυντή σεμιναρίων και εκπαιδευτή του Ευρωπαικού Συμβουλίου Αναζωογόνησης (ERC), τον κ. Μπουλετή Αχιλλέα Νοσηλευτή του 404 ΓΣΝΚ και εκπαιδευτή ERC και την κ. Σταυραντώνη Μαρία, Διευθύντρια του Γυμνασίου – Λ.Τ Ευξεινούπολης και εκπαιδεύτρια ERC, τη Δευτέρα 5 Ιουλίου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η κ. Μακρή ενημερώθηκε διεξοδικά για τις δράσεις του 404 ΓΣΝΛ, καθώς και τη μεγάλη μελέτη που έγινε σε περισσότερους από 6500 μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αφορά τις γνώσεις και τις πεποιθήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση της καρδιακής ανακοπής.

Μετά το πέρας της συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε σε, ιδιαιτέρως, φιλικό κλίμα, η Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε : “Άκουσα με ενδιαφέρον τις προτάσεις με στόχο το ιδανικό σχολείο, στο οποίο όλοι θα γνωρίζουν ΚΑΡΠΑ, ενώ θα υπάρχουν και αυτόματοι εξωτερικοί απινιδωτές.
Ευχαριστώ για τη σημαντική ενημέρωση και δεσμεύομαι να προχωρήσουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά, οπότε και θα παραβρεθώ σε μια εκπαίδευση – πιστοποίηση μαθητών στην ΚΑΡΠΑ στο Γυμνάσιο-Λ.Τ. Ευξεινούπολης.

Σας ευχαριστώ πολύ για τη μέριμνα σας στον τομέα της Εκπαίδευσης μαθητών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών της Θεσσαλίας στο αντικείμενο της βασικής καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης και της χρήσης αυτόματων εξωτερικών απινιδωτών.

Σας ευχαριστώ για τον κοινό στόχο να εξασφαλίζουμε εφόδια στα παιδιά μας, να καλλιεργούμε δεξιότητες σε μαθήτριες, μαθητές και εκπαιδευτικούς εστιάζοντας στην ενημέρωση και την εξοικείωση τους με τα μέτρα και τα μέσα πρόληψης και προστασίας της ατομικής και δημόσιας υγείας”.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το