Τοπικά

Η Ζ. Μακρή σε συναντήσεις στη Θεσσαλονίκη με τον Δήμαρχο, τον πρόεδρο της ΔΕΕΠ και διευθυντές εκπαίδευσης

Η Υφυπουργός Παιδείας κα Ζέττα Μ. Μακρή βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την παρουσίαση της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας «Αναζητώντας την κληρονομιά του ‘21 στη Μακεδονία του 19ου αιώνα» του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα και της Νεότερης Ιστορίας της Μακεδονίας και τα εγκαίνια του μόνιμου Μουσειακού Εκθετηρίου μαθητικών εργασιών Παραδοσιακής Φορεσιάς των Νοσοκομειακών Σχολείων στο ΑΧΕΠΑ.
Κατά τη διάρκεια της διήμερης επίσκεψής της στη συμπρωτεύουσα, η κα Μακρή συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Ζέρβα και την Αντιδήμαρχο Παιδείας κα Κοσμοπούλου.
Σε φιλικό κλίμα και με ανοιχτή, πάντα, την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία, η Υφυπουργός Παιδείας και ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης έθεσαν, επί τάπητος, ζητήματα της εκπαιδευτικής και μαθητικής κοινότητας, ενώ δεν παρέλειψαν να αναφερθούν και σε θέματα που απασχολούν, επίσης, τους γονείς και την κοινωνία, γενικότερα, όπως η έξαρση της νεανικής παραβατικότητας και οι ανησυχητικές διαστάσεις του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Στο πλαίσιο της παραμονής της στη Θεσσαλονίκη, η κα Μακρή συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης, κ. Ιωακείμοβιτς, τον πρόεδρο της Α’ ΔΕΕΠ κ. Μητράκα, τον πρόεδρο της Β’ ΔΕΕΠ κ. Βράνο, τον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Μπαχαράκη, τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης κ. Φροσύνη, τη Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης κα Βαζούρα και τη Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης κα Κεχαΐδου.
Η Υφυπουργός Παιδείας ευχαρίστησε θερμά τους παρευρισκόμενους για τη, σε βάθος, ενημέρωσή της σε θέματα τοπικού ενδιαφέροντος αλλά και τη γενικότερη συζήτηση, που ακολούθησε, με τους διευθυντές εκπαίδευσης σχετικά με την αναβάθμιση του ελληνικού σχολείου μέσα από τη συντονισμένη συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας με τα στελέχη εκπαίδευσης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το