Ελλάδα

Η ώρα της απολογίας για τους δύο σταθμάρχες που εγκατέλειψαν το πόστο τους νωρίτερα

Απολογούνται δύο από τα τρία εμπλεκόμενα πρόσωπα στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, εις βάρος των οποίων έχουν ασκηθεί ποινικές διώξεις. Ενώπιον του ανακριτή θα βρεθούν οι δύο σταθμάρχες, που έλαβαν προθεσμία την περασμένη εβδομάδα για να απολογηθούν.

Στις 30 Μαρτίου ο τρίτος κατηγορούμενος επιθεωρητής του ΟΣΕ.

Σε βάρος και των τριών, σύμφωνα με το dikastiko.gr, έχουν ασκηθεί διώξεις για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, αδίκημα που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος με ποινές από 10 χρόνια έως ισόβια, ενώ βαρύνονται και με κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή.

Οι δύο σταθμάρχες έχουν κατηγορηθεί πως εγκατέλειψαν νωρίτερα το πόστο τους αφήνοντας μόνο τον άπειρο σταθμάρχη, ο οποίος έχει ήδη προφυλακιστεί. Πρόκειται για τον έναν σταθμάρχη που εργάζεται με σύμβαση αορίστου και έναν που εργάζεται με σύμβαση έργου οι οποίοι ζήτησαν προθεσμία, προκειμένου να προλάβουν να ενημερωθούν οι συνήγοροί τους για τα στοιχεία της δικογραφίας, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς.

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης, ο οποίος υπενθυμίζεται έχει υποχρέωση σε 8ωρη βάρδια, δήλωσε κατά την πρώτη του παρουσία στο γραφείο του ανακριτή «ψύχραιμος, αλλά πολύ στεναχωρημένος».

Σε πλήρη εξέλιξη οι έρευνες
Την ίδια ώρα, συνεχίζεται η ανακριτική διερεύνηση για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα με τρία κρίσιμα πρόσωπα να περνούν το γραφείο του εφέτη ανακριτή την Πέμπτη προκειμένου να καταθέσουν στοιχεία για την υπόθεση, σύμφωνα με το dikastiko.gr.

Πρόκειται για τον πρόεδρο του σωματείου μηχανοδηγών ΟΣΕ Κώστα Γενηδούνια, τον πρόεδρο του επιχειρησιακού σωματείου εργαζομένων της Hellenic Train Νίκο Λάζου και τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Γιάννη Ντίτσα.

Επί μιάμιση ώρα κατέθετε στον εφέτη ανακριτή Λάρισας, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών όλα τα έγγραφα που έχουν σταλεί σχετικά με την επικινδυνότητα το σιδηροδρομικών διαδρομών.

Ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, κατέθεσε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα που είχανε σταλεί το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των διαδρομών στον σιδηρόδρομο με τα οποία επί της ουσίας εντοπιζόταν ζητήματα ασφαλείας των επιβατών αλλά και των εργαζομένων στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, για το θέμα της τηλεδιοίκησης είπε ότι δεν υπάρχει στη Λάρισα, υπάρχει μόνο ο τοπικός πίνακας χειρισμού.

Στο ίδιο πλαίσιο κινήθηκε και ο κ. Λάζου, πρόεδρος του επιχειρησιακού σωματείου, ο οποίος υποστήριξε ότι από το 2000 και μετά θα έπρεπε να έχουν γίνει πάρα πολλά έργα που να συντείνουν όλα στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου, τα οποία όμως δεν έγιναν, ενώ και ο ίδιος κατέθεσε ότι στον Σταθμό της Λάρισας δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης.

Στόχος του ανακριτή, ο οποίος συνεχίζει τη διαδικασία της έρευνας, είναι να συγκεντρώσει επιπλέον στοιχεία που θα ρίξουν φως στην υπόθεση της τραγωδίας στα Τέμπη, να κατανοηθούν τα αίτια του δυστυχήματος και να αποκαλυφθούν οι ευθύνες.

Πηγή:ethnos

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το