Ελλάδα

Η Lidl Ελλάς κάνει πραγματικότητα το αύριο που φανταζόμαστε

Η νέα τηλεοπτική ταινία της εταιρείας με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη παρουσιάζει τις πολύπλευρες δράσεις της Lidl Ελλάς στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

Η Lidl Ελλάς φαντάζεται ένα καλύτερο αύριο για την κοινωνία, το περιβάλλον και τους ανθρώπους. Αλλά δεν μένει εκεί. Μέσα από πολύπλευρες δράσεις φροντίζει να βρίσκει τρόπους, ώστε να κάνει αυτό το καλύτερο αύριο πραγματικότητα, σήμερα.

Όλοι φανταζόμαστε το αύριο με περισσότερο πράσινο και λιγότερο πλαστικό. Αλλά και με χαμόγελα που δεν σβήνουν ποτέ και παιδιά που παραμένουν παιδιά. Με βλέμματα ζεστασιάς και νέες ιδέες που οδηγούν σε νέες συνήθειες.

Αυτό το αύριο αποτυπώνεται στη νέα ταινία εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, η οποία βρίσκεται στον τηλεοπτικό αέρα από τις 15 Ιανουαρίου 2024. Πρωταγωνιστής ο σεναριογράφος, θεατρικός συγγραφέας και πολύτιμος πρεσβευτής της Lidl Ελλάς, Γιώργος Καπουτζίδης. Μέσα από την ταινία οι τηλεθεατές παρακολουθούν τον πρωταγωνιστή να γράφει το επόμενό του σενάριο, για το αύριο που φαντάζεται. Κάνοντας ένα ταξίδι στις σκέψεις του Γιώργου Καπουτζίδη, μεταφερόμαστε νοερά σε διαφορετικά μέρη που τον οδηγούν και τον εμπνέουν με κοινό παρονομαστή την παρουσία της Lidl. 

Με τη νέα της ταινία η Lidl Ελλάς συνοψίζει τις σημαντικότερες δράσεις της για το κοινό καλό, τις οποίες στηρίζει με συνέπεια και υπευθυνότητα: ενέργειες αναδάσωσης και περιβαλλοντικής αποκατάστασης, δράσεις στήριξης σε κοινωφελείς οργανισμούς με χρηματικές και προϊοντικές δωρεές, χορηγίες σε προγράμματα ενάντια στη βία κατά των παιδιών και την ισορροπημένη διατροφή. 

Η Lidl Ελλάς, εδώ και 24 χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, αποδεικνύει στην πράξη πως το καλύτερο αύριο δεν χρειάζεται να είναι ένα ακόμα σενάριο, αλλά μία πραγματικότητα που μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για ακόμα περισσότερο καλό.  

Η ταινία απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δημιουργική ιδέα, οι άνθρωποι της Boo Productions με τον συντονισμό της παραγωγής, ο σκηνοθέτης Βαρδής Μαρινάκης που οπτικοποίησε την ιστορία με τη δημιουργική του ματιά. 

Απολαύστε την ταινία εδώ.  

Share

Πρόσφατα άρθρα

Υλικές ζημιές από την εμπρηστική επίθεση σε ναυτιλιακή εταιρεία

Στόχος εμπρηστικής επίθεσης έγινε τα ξημερώματα ναυτιλιακή εταιρεία στον Πειραιά. Ειδικότερα, περίπου στις 01:45, άγνωστοι…

17 Ιανουαρίου 2024

Οφειλές 860.000 ευρώ ΕΟΠΥΥ προς Νοσοκομείο Βόλου για απογευματινά ιατρεία

  Στα 860.000 ευρώ ανέρχονται οι οφειλές του ΕΟΠΥΥ προς το Νοσοκομείο Βόλου για παρακλινικές…

17 Ιανουαρίου 2024

Η μακάβρια έκπληξη για επώνυμη Λαρισαία στο μνήμα της μητέρας της και η αιχμηρή «έκρηξη» από γνωστό ιδιοκτήτη γραφείου τελετών

Μπροστά σε μία… δυσάρεστη και μακάβρια έκπληξη βρέθηκε πρόσφατα γνωστή Λαρισαία στο Νέο Κοιμητήριο της…

17 Ιανουαρίου 2024

Προϋπολογισμός 37,8 εκ. € στον Δήμο Αλμυρού

  Σε ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλμυρού αύριο Πέμπτη 18 Ιανουαρίου (7.30 μ.μ.) θα…

17 Ιανουαρίου 2024

«Κινδυνεύουν παιδιά»: Καθηγητές καταγγέλλουν άθλιες συνθήκες στο σχολείο, όπου καθηγητής έπαθε ηλεκτροπληξία

Παραλίγο να χάσει τη ζωή του καθηγητής στο Ρέθυμνο καθώς έπαθε ηλεκτροπληξία, ενώ προσπαθούσε να…

17 Ιανουαρίου 2024

Κωνσταντινούπολη: Οι τελευταίες στιγμές πριν την αυτοκτονία της Ελληνίδας που έπεσε από γέφυρα στον Βόσπορο

Τις στιγμές πριν να βουτήξει στο κενό από τη Γέφυρα των Μαρτύρων της 15ης Ιουλίου…

17 Ιανουαρίου 2024