Τοπικά

Η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Σταυρούλα Καλδή ομιλήτρια σε Πανεπιστήμιο της Ρωσίας

Στο διεθνές συνέδριο IV INTERNATIONAL FORUM ON TEACHER EDUCATION με θέμα “PROFESSIONALISM OF THE TEACHER AS A CONDITION OF THE QUALITY OF EDUCATION”, που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Καζάν της Ρωσίας, στην περιοχή του Ταταρστάν, συμμετείχε ως προσκεκλημένη ομιλήτρια η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Σταυρούλα Καλδή.
Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε από 22 έως 24 Μαΐου υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εκπαίδευσης και Επιστήμης της Ομοσπονδίας της Ρωσίας και της Ρωσικής Ακαδημίας για την Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό ISATT (International Study Association on Teachers and Teaching).

Η κ. Καλδή έλαβε επίσημη πρόσκληση να παρουσιάσει σε κεντρική ομιλία θέματα που άπτονται των επιστημονικών της ενδιαφερόντων κατόπιν ανοιχτής επιστημονικής συνεργασίας με την κυρία Roza Valleva, καθηγήτρια στο INSTITUTE OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION του Πανεπιστημίου του Καζάν. Το θέμα της κεντρικής της ομιλίας αφορούσε την σχολική πρακτική άσκηση των υποψήφιων εκπαιδευτικών και ο τίτλος της ήταν «Student teachers’ journey to teaching: self-efficacy beliefs, motivation and sources of support during school practicum». Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού ως προϋποθέσεις παροχής ποιότητας στην εκπαίδευση, τόσο από διακεκριμένους όσο και από νέους επιστήμονες στο χώρο της παιδαγωγικής και της εκπαίδευσης.

Η επιτυχία του συνεδρίου ήταν μεγάλη, η οργάνωση και η επισημότητα που έλαβε η διοργάνωση αυτού του συνεδρίου ήταν εξαιρετικές και ενισχύθηκε με την παρουσία και ομιλία του του Πρύτανη του Πανεπιστημίου του Καζάν όσο και από την αντίστοιχη φυσική παρουσία και ομιλία της Αναπληρωτή Υπουργού Εκπαίδευσης και Επιστήμης της Ομοσπονδίας της Ρωσίας καθώς και του πρύτανη του Παιδαγωγικού πανεπιστημίου της Μόσχας. Οι διοργανωτές του συνεδρίου, Ρώσοι επιστήμονες και συνάδελφοι διακρίθηκαν για την άψογη φιλοξενία τους σε όλους τους σύνεδρους και ιδιαίτερα στους προσκεκλημένους ομιλητές όπου ταυτόχρονα με την τήρηση του επιστημονικού προγράμματος του συνεδρίου παρείχαν και ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα πολιτιστικής γνωριμίας της Ρωσικής αλλά και Ταταρικής κουλτούρας δηλώνοντας την ειρηνική συνύπαρξη πολλών και διαφορετικών εθνικοτήτων και θρησκειών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ρώσοι πανεπιστημιακοί συνάδελφοι στο Πανεπιστήμιο του Καζάν κατόπιν συνεννόησης με την κ. Καλδή οργάνωσαν επίσκεψη σε ένα δημόσιο σχολείο του Καζάν (122ο Σχολείο Καζάν όπου φοιτούν περίπου 1500 μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) στο οποίο η κ. Καλδή διαπίστωσε με έκπληξη πως οι μαθητές του σχολείου είχαν επιλέξει να αφιερώσουν έναν χώρο του σχολείου στην Ελλάδα εδώ και αρκετό καιρό.
Το συνέδριο αποτέλεσε μια ευκαιρία γνωριμίας και επιστημονικής συνεργασίας με διακεκριμένους επιστήμονες της Παιδαγωγικής στον διεθνή χώρο και δόθηκε η δυνατότητα να διερευνηθούν πιθανές πολυμερείς επιστημονικές συνεργασίες με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το