Κόσμος

Η καραντίνα ευνόησε την κατανάλωση παγωτού, όχι όμως τα σαμπουάν και τα αποσμητικά

Αυξημένη κατανάλωση παγωτού και λιγότερες αγορές σαμπουάν και αποσμητικών έφερε η καραντίνα διεθνώς, σύμφωνα με έρευνα της πολυεθνικής εταιρίας Unilever που κατέγραψε την τροποποίηση των συνηθειών των καταναλωτών.

Η υποχρεωτική παραμονή στο σπίτι, συχνά με κατ’ οίκον εργασία έκανε μεγάλη μερίδα καταναλωτών να αμελήσει την προσωπική της φροντίδα, όπως δείχνει η πτώση στην αγορά προϊόντων όπως τα αποσμητικά, τα είδη ξυρίσματος και τα σαμπουάν κατά την περίοδο Μαρτίου-Ιουνίου, αναφέρει η έρευνα της εταιρίας καταναλωτικών προϊόντων. Αυτό οφείλεται “στις λιγότερες ευκαιρίες μετάβασης στην εργασία ή κοινωνικών συναναστροφών.”

Προφανώς κατακόρυφη ήταν η άνοδος στις αγορές αντισηπτικών και καθαριστικών, που αντιστάθμισαν τις απώλειες από τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας.

Την ίδια ώρα η κατανάλωση φαγητού και γλυκού στο σπίτι πήρε τη θέση της εξόδου σε εστιατόρια κλπ., με τις πωλήσεις παγωτών να σημειώνουν άλμα 26% το παραπάνω τετράμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία από τις φίρμες παγωτού που ελέγχει η Unilever.

Αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση που σημειώθηκε στην κατανάλωση τσαγιού στο σπίτι, με τις πρώτες μέρες της καραντίνας να εμφανίζουν τεράστια αύξηση στις μάρκες τσαγιού αλλά και άλλων προϊόντων μακράς διαρκείας, καθώς και χαρτιού υγείας, τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη, σύμφωνα με την έρευνα. Αλλα προϊόντα που εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων ήταν οι σούπες και οι σάλτσες, όπως κέτσαπ.

Πηγή: www.kathimerini.gr

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το