Χωρίς κατηγορία

Η Φιλίτσα Φραγκογεώργη στα ELT Excellence Awards – Χρυσό βραβείο για εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας 

 

 

Η εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας κ. Φιλίτσα Φραγκογεώργη βραβεύτηκε για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στα ELT Excellence Awards 2024 στην κατηγορία Teaching Primary school learners. Της απονεμήθηκε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία της. Η τελετή βράβευσης έγινε την Παρασκευή 28 Ιουνίου το απόγευμα στον χώρο των Εκπαιδευτηρίων Δούκα στο Μαρούσι στην Αθήνα. Η κ. Αναστασία Σπυροπούλου και η ELT News ανέλαβαν τη διοργάνωση. Παρουσιαστές της εκδήλωσης ήταν ο κ. Δημήτρης Πριμάλης και η Katherine Reilly. Η απονομή του βραβείου έγινε από την κ. Αναστασία Γκίκα.

Η βράβευση αφορά τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου μέσω της συμμετοχής των μαθητών στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-Twinning με τον τίτλο Yummy ea-Twinning Restaurant, τη χρήση ηλεκτρονικών εργαλείων, την ανάπτυξη της δεξιότητας της επιχειρηματικότητας, καθώς οι μαθητές ήταν υπεύθυνοι για τη δημιουργία της δικής τους διαδικτυακής επιχείρησης, την εργασία σε διεθνείς ομάδες υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους και τη συνεργασία 4 εκπαιδευτικών του 29ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου με εκπαιδευτικούς σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα e-Twinning από Ρουμανία, Ελλάδα, Πολωνία, Τουρκία, Ισπανία, Ουκρανία και Κροατία. Συνολικά 20 εκπαιδευτικοί και 149 μαθητές, εκ των οποίων 36 μαθητές από το 29ο Δ.Σ. Βόλου. Γλώσσα επικοινωνίας η Αγγλική.

Η υλοποίηση του έργου περιελάμβανε ποικιλία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και τρεις τηλεδιασκέψεις με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών, καθώς παρουσίασαν τους εαυτούς τους, την πόλη τους και συμμετείχαν σε διαδικτυακό παιχνίδι με τους συμμετέχοντες των άλλων χωρών. Οι εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν επίσης τηλεδιασκέψεις και ανταλλαγές μηνυμάτων για την οργάνωση των δραστηριοτήτων του προγράμματος. Για την ανάρτηση του υλικού των δραστηριοτήτων χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα e-Twinning και έγινε χρήση των συνεργατικών εγγράφων Google Docs, στα οποία κάθε μήνα γίνονταν καταγραφή των προτάσεων των συνεργατών για τη λήψη των κοινών αποφάσεων για την επίτευξη των κοινών στόχων του προγράμματος. Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος γίνονταν αξιολογήσεις μέσω παρατήρησης, συζήτησης και ανάλυσης.

«Οι δράσεις του προγράμματος ενθουσίασαν τους μαθητές και τους γονείς τους. Με τη χρήση καινοτόμων μεθόδων θεωρούμε ότι επιτεύχθηκαν οι στόχοι που είχαν τεθεί στην αρχή του έργου. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στις δραστηριότητες και με ενθουσιασμό, βελτίωσαν τις γνώσεις τους στην Αγγλική Γλώσσα, καλλιέργησαν τις ψηφιακές δεξιότητές τους, την κριτική σκέψη τους και απέκτησαν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας. Η χρήση της μεθόδου πρότζεκτ συνέβαλε θετικά στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής κατανόησης και των ικανοτήτων παραγωγής των συγκεκριμένων μαθητών, καθώς απέκτησαν δεξιότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας σε κάθε πολιτισμικό περιβάλλον» ανέφερε η κ. Φιλίτσα Φραγκογεώργη, προσθέτοντας πως οι μαθητές εξέφρασαν την επιθυμία να συμμετέχουν ξανά σε έργο e-Twinning. 

«Μέσα από το έργο είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν νέες  χώρες και πολιτισμούς,  ήθη, έθιμα, παραδόσεις, τις διατροφικές τους αξίες. Το μάθημα πήρε ευρωπαϊκή διάσταση. Το e-Twinning δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συμμετέχουν σε διαδικτυακές ομάδες εργασίας, ώστε να συζητούν και να εργάζονται για συγκεκριμένα θέματα. Οι εκπαιδευτικοί διευκολύνθηκαν επίσης στην κοινωνική δικτύωση και την επαγγελματική ανάπτυξη. Το σχολείο και οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με άλλα σχολεία με τη χρήση ΤΠΕ αποκομίζοντας παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη» κατέληξε η εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας.

Τα τελικά αποτελέσματα του έργου παρουσιάστηκαν στην ιστοσελίδα του σχολείου, στην ιστοσελίδα του προγράμματος και στα ΜΜΕ (τοπικές εφημερίδες και στην ομάδα του προγράμματος στο Facebook).

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το