Τοπικά

Η πιάτσα της Τ. Οικονομάκη διεκδικεί την πρωτοκαθεδρία από το «Κολωνάκι» “Θ”

Σ4Φ2

Μια νέα πιάτσα έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στο κέντρο του Βόλου προσπαθώντας να προσελκύσει περισσότερο κόσμο και να πάρει την πρωτοκαθεδρία από το «Κολωνάκι» του Βόλου, την πιάτσα της οδού Κουμουνδούρου. Ο λόγος για την… piazza del Τάκη Οικονομάκη όπου ο ενδιαφερόμενος όλες τις ώρες της ημέρας και κάθε μέρα μπορεί να πιει τον καφέ του ή το ποτό του. Η «νέα νυχτερινή πιάτσα» και η «ανερχόμενη γειτονιά» προσφέρει στους θαμώνες και όχι μόνο μια εναλλακτική διασκέδαση όπως τονίζεται σχετικά. Το καινούργιο στέκι στο κέντρο του Βόλου είναι γεγονός και το «μόδα είναι θα περάσει» μάλλον δεν ταιριάζει απόλυτα, αφού η νέα πιάτσα στην οδό Τάκη Οικονομάκη ήρθε για να μείνει πολύ καιρό.

Το νέο hot spot της πόλης είναι πλέον γεγονός περιμένοντας τους πελάτες του από το πρωί έως αργά το βράδυ για καφέ ή ποτό. Το target group του; Από 17 έως 67 χρόνων όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά. Η οδός Τάκη Οικονομάκη έχει αλλάξει εικόνα τα τελευταία χρόνια από τα αμέτρητα καφέ μπαρ που έχουν αρχίσει να λειτουργούν τα τελευταία χρόνια αξιώνοντας να πάρει την πρωτοκαθεδρία από το «Κολωνάκι» του Βόλου την οδό Κουμουνδούρου, αν και απευθύνεται σε μια άλλη εναλλακτική διασκέδαση όπως τονίστηκε από ιδιοκτήτες καφέ-μπαρ.

Η πιάτσα της οδού Τάκη Οικονομάκη που σήμερα είναι στα καλύτερά της και γνωρίζει άνθηση εκτείνεται κυρίως από την οδό Κουμουνδούρου έως τη Σπ. Σπυρίδη, αλλά δεν λείπουν και άλλα καταστήματα αυτού του είδους και από την οδό Σπ. Σπυρίδη έως και την Ιωλκού.

Τα νέα καφέ-μπαρ που άνοιξαν τα τελευταία χρόνια έχουν προστεθεί στα παλαιότερα δίνοντας μια νέα πνοή και έναν αέρα αισιοδοξίας. Ειδικά τα βράδια ο πεζόδρομος της Τάκη Οικονομάκη και ιδίως Πέμπτη έως και Κυριακή επικρατεί κοσμοσυρροή από ανθρώπους όλων των ηλικιών που κατακλύζουν τα καφέ-μπαρ, αλλά κυρίως οι ηλικίες είναι από 17 έως 35 χρόνων.

Ο Μιχάλης Παπαρίζος, συνιδιοκτήτης καφέ-μπυραρίας που λειτουργεί εννέα χρόνια στην οδό Τ. Οικονομάκη, τονίζει ότι «όταν άρχισε τη λειτουργία του το μαγαζί δούλευε ως μπυραρία και μόνο. Από φέτος από το πρωί δουλεύουμε και καφέ. Οι ηλικίες που συχνάζουν είναι από 17 χρόνων έως 67».

Όσον αφορά στο τι είναι αυτό που «τραβά» τον κόσμο να επισκεφτεί τα μαγαζιά της οδού απαντά πως ο πεζόδρομος της Τ. Οικονομάκη είναι ουσιαστικά η alternative σκηνή της νύχτας και της μουσικής. Η μουσική που παίζεται στο συγκεκριμένο μαγαζί είναι ροκ, τζαζ, ηλεκτροπόπ κ.ά. Εν όψει των Χριστουγέννων ο ίδιος θεωρεί ότι πρέπει να οργανωθεί μια δράση όπως κάνουν οι επιχειρηματίες της οδού Κουμουνδούρου και ό,τι γινόταν μέχρι πέρσι ήταν κυρίως από ατομική πρωτοβουλία του κάθε επιχειρηματία.

Ο κ. Δημήτρης Παπαδημητρίου είναι ένας εκ των συνιδιοκτητών καφέ-μπαρ στην οδό Τάκη Οικονομάκη. Το μαγαζί λειτουργεί από το 2011 και «προσελκύει» ηλικιακά άτομα από 17 έως 40 χρόνων. Ο ίδιος αναφέρει ότι ο κόσμος διαλέγει τα μαγαζιά της Τάκη Οικονομάκη για τη διασκέδασή του, διότι η πιάτσα είναι πιο εναλλακτική και πιο διαφορετικά στημένη από τα υπόλοιπα στέκια του Βόλου.

Σ4Φ1

Η alternative μουσική είναι αυτή που προτιμάται στο συγκεκριμένο μαγαζί, ενώ ό,τι εκδηλώσεις έχουν γίνει μέχρι σήμερα είναι κυρίως happenings με μουσικούς του δρόμου.

Πάντως αποτελεί γεγονός πως η πιάτσα και γενικά η συγκεκριμένη οδός «σηκώνει» αυθόρμητα καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Ο ένας εκ των συνιδιοκτητών καφέ-μπαρ της Τ. Οικονομάκη κ. Αντώνης Μαρκοζάνης, τονίζει ότι όλες οι ηλικίες προτιμούν το μαγαζί, αλλά κυρίως από 20 έως 40 χρόνων. Το συγκεκριμένο καφέ-μπαρ λειτουργεί σχεδόν ένα χρόνο με ροκ και alternative μουσική.

Ο ίδιος θεωρεί το σημείο καινούργιο, πιο φρέσκο και εναλλακτικό για αυτό το λόγο ο κόσμος προτιμά την πιάτσα της οδού Τάκη Οικονομάκη. Όσον αφορά εν όψει Χριστουγέννων δεν έχει ακόμη διοργανωθεί κάτι με τους υπόλοιπους επιχειρηματίες της πιάτσας, αλλά ο ίδιος συμφωνεί σε κάτι όμορφο και νορμάλ.

Μια βόλτα στην ανανεωμένη πιάτσα της οδού Τάκη Οικονομάκη θα πείσει και τον πιο δύσπιστο ότι η περιοχή πήρε τα πάνω της και κάθε βράδυ φοράει τα καλά της για να υποδεχτεί τους θαμώνες της και όχι μόνο.

Αν θα καταφέρει η επιτυχία αυτή να μην είναι τυχαία και εφήμερη και να έχει συνέχεια εξαρτάται και από τους επιχειρηματίες που πρέπει να κρατήσουν ψηλά τον πήχη στο θέμα ποιότητα και προσιτές τιμές.

Όπως τονίστηκε η πιάτσα πρέπει να κρατήσει τον εναλλακτικό τρόπο διασκέδασης που προσφέρει και να μην αποτελέσει στο μέλλον μια γλυκιά ανάμνηση. Οι επιχειρηματίες προσπαθούν μέσα σε δύσκολες οικονομικές συνθήκες να κρατήσουν την πιάτσα ζωντανή και να την φέρουν στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των Βολιωτών και όχι μόνο.

Πάντως το μείγμα των παλιών καταστημάτων που υπήρχαν με τα ενδιάμεσα που άνοιξαν πριν λίγα χρόνια και με τα νέα του τελευταίου χρόνου δείχνει επιτυχημένο και ελκυστικό για τους Βολιώτες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το