Τοπικά

Η ΔΕΥΑΜΒ δρομολογεί τις καταγραφές καταναλωτών για την άρδευση

DEYAMB1

Με ανακοίνωσή της η ΔΕΥΑΜΒ καλεί τους χρήστες νερού άρδευσης να δηλώσουν τα στοιχεία τους για να δημιουργηθεί το μητρώο και να τιμολογηθεί το νερό.

Στην ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής:

Καλούνται όλοι οι εξυπηρετούμενοι από τα δίκτυα άρδευσης του Δήμου Βόλου να προσέλθουν στη ΔΕΥΑΜΒ/ 1ος όροφος / γραφείο 4 / Κωσταντά 141 στο Βόλο έως 30/9/2015 προκειμένου να καταθέσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά ώστε να καταγραφούν ως καταναλωτές Άρδευσης.

α. Δήλωση η οποία παραλαμβάνεται είτε από τα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ/ 1ος όροφος/ γραφείο 4 / Κωνσταντά 141 στο Βόλο είτε δύναται να εκτυπωθεί από τον επίσημο ιστότοπο της ΔΕΥΑΜΒ www.deyamv.gr

β. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας.

γ. Αντίγραφο του πρόσφατου Ε9 και δημόσιο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.)

δ. Αντίγραφο συμβολαίου από το οποίο να προκύπτει το εμπράγματο δικαίωμα στο ακίνητο. (κυριότητα – ψιλή κυριότητα – επικαρπία)

ε. Μισθωτήριο συμβόλαιο νομίμως θεωρημένο σε περίπτωση μίσθωσης, ή σε περίπτωση παραχώρησης τη χρήσης, έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η παραχώρηση της χρήσης του ακινήτου, το οποίο πρέπει να φέρει θεώρηση του γνησίου της υπογραφής του αντισυμβαλλομένου που δεν παρίσταται όταν αυτό προσκομίζεται, και βεβαίας ημερομηνίας από αρμόδια Δημόσια Αρχή.

στ. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1985 με επικύρωση του γνησίου της υπογραφής του δηλούντος, ότι το ακίνητο δεν βρίσκεται μέσα σε δασική έκταση, ούτε σε έκταση που έχει κηρυχθεί αναδασωτέα, το είδος της καλλιέργειας και ο αριθμός των δέντρων.

ζ. Φωτοαντίγραφο, είτε απόσπασμα ορθοφωτοχάρτη ακινήτου του Υπουργείου Γεωργίας (στοιχεία ακινήτου με αεροφωτογραφία) είτε αποσπάσματος του Εθνικού Κτηματολογίου (στοιχεία ακινήτου με αεροφωτογραφία) είτε τοπογραφικό διάγραμμα.

Σε όλα τα παραπάνω να αποτυπώνονται τα όρια του ακινήτου με συντεταγμένες ΕΓΣΑ.

Με την υποβολή της Δηλώσεως, που θα συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σχηματίζεται φάκελος, που θα ελέγχεται ως προς την πληρότητά του.

Σε περίπτωση πλημμέλειας κατά την υποβολή της αίτησης – δήλωσης (λανθασμένος τρόπος συμπλήρωσης της αιτήσεως – δηλώσεως – ελλιπή δικαιολογητικά), ο δηλών θα καλείται εγγράφως με ευθύνη της αρμόδιας Οργανικής Μονάδας, όπως εντός τασσόμενης προθεσμίας δέκα (10) εργασίμων ημερών, να προσέλθει στην Επιχείρηση και να προβεί είτε στην αποκατάσταση της πλημμέλειας. Στο έγγραφο που αποστέλλεται στον ενδιαφερόμενο, θα υπάρχει σαφής καταγραφή της πλημμέλειας ή των εγγράφων που οφείλει να προσκομίσει.

Οι νέοι καταναλωτές που επιθυμούν την εγκατάσταση νέας παροχής άρδευσης και σύνδεσης μετά αρδευτικά δίκτυα της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Β., υποχρεούνται όπως υποβάλλουν Αίτηση Χορήγησης Παροχής Άρδευσης, σε έντυπο της ΔΕΥΑΜΒ προσκομίζοντας τα παραπάνω αναγραφόμενα δικαιολογητικά β.έως στ..

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το