Η Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων ζητεί την απόσυρση του προτεινόμενου σχεδίου του ΙΕΠ για το μάθημα της Ιστορίας, καθώς, όπως σημειώνει, υποβαθμίζει την ιστορική σημασία των παλαιότερων περιόδων.
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΦ έχει ήδη διατυπώσει αναλυτικά τις παρατηρήσεις και τις ενστάσεις του, επί του σχεδίου του ΙΕΠ για το μάθημα της Ιστορίας, όταν αυτό εξαγγέλθηκε τον Απρίλιο του 2017. Δυστυχώς όμως το Υπουργείο Παιδείας επανήλθε πρόσφατα καταθέτοντας το ίδιο περίπου σχέδιο χωρίς να λάβει –για άλλη μια φορά- υπόψη του τις θέσεις της επιστημονικής κοινότητας» τονίζει η Ενωση Φιλολόγων.
Η ΠΕΦ εκφράζει και πάλι τη συνολική της αντίθεση στο προτεινόμενο σχέδιο το οποίο μεταβάλλει ριζικά τον χαρακτήρα του μαθήματος της Ιστορίας εκτρέποντάς το προς κατευθύνσεις που δεν πληρούν τους επιστημονικούς και παιδαγωγικούς του στόχους. Συγκεκριμένα:
Η ΠΕΦ ζητά την απόσυρση του προτεινόμενου σχεδίου, το οποίο δεν λαμβάνει υπόψη του την επιστημονική αξιοποίηση των ιστορικών πηγών, αρνείται την ιστορική συνέχεια, υποβαθμίζει την ιστορική σημασία των παλαιότερων περιόδων (Αρχαιότητας και Βυζαντίου) διογκώνοντας υπέρμετρα την προσέγγιση της Νεότερης Ιστορίας, και συνολικά αποδομεί τον ελληνικό ιστορικό κορμό, δίνοντας βάρος στο έλασσον έναντι του μείζονος και προβάλλοντας τα επιμέρους και τα περιφερειακά έναντι των βασικών ιστορικών ζητημάτων και εντέλει οδηγεί στην ιδεολογικοποίηση της Ιστορίας.
Πηγή: iefimerida
Μέχρι την 1η Ιουλίου έχει παραταθεί η προθεσμία υποβολής δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (Πόθεν Έσχες). Σύμφωνα…
Η ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής TALOS αποτελεί τμήμα του φορέα πολιτισμού της Ι.Μ.Δ. «Μαγνήτων Κιβωτός, για…
Το Δ.Σ. του Σωματείου Κινητικά Αναπήρων Μαγνησίας «ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΣ», ενημερώνει τα μέλη του, πως την…
Αμέριμνος κάθονταν χθες στη συμβολή των οδών Κ. Καρτάλη – Δημητριάδος, ο συγκεκριμένος σκύλος. Χωρίς…
Εποικοδομητική συνάντηση με μέλη της Δ.Ε. του Επιμελητηρίου Μαγνησίας είχε το πρωί της Τετάρτης 29…
Της ΔΑΝΑΗΣ ΜΑΡΙΤΣΑ Τους τσαρλατάνους και τους κομπογιαννίτες που λυμαίνονται το ιατρικό επάγγελμα στοχοποιεί…