Όταν ο συνδρομητής τηλεφωνίας έχει πρόβλημα με την εταιρεία, για διάφορους λόγους, πρέπει να καταθέτει γραπτή καταγγελία στο κατάστημα της εταιρείας και να λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου. Πρέπει να περιμένει γραπτώς απάντηση, σημειώνει ο Αλ. Κουτσελίνης από την ΕΝΚΑ Βόλου, μετά τις διαμαρτυρίες συνδρομητών για παράνομες χρεώσεις.
ΔΗΜΟ.Σ.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με το δελτίο πρόγνωσης λαιρού της Ε.Μ.Υ.…
Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης το επιμορφωτικό σεμινάριο που οργάνωσαν οι…
Ο αδελφός του Σταμάτη Γαρδέλη, Παναγιώτης Γαρδέλης, μίλησε στο Πρωινό για την κατάσταση της υγείας…
Ακόμη μία επίθεση σε λεωφορείο σημειώθηκε την Πέμπτη, αυτή τη φορά στην Καλαμάτα. Ειδικότερα, τρεις…
Οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγριάς είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από εθελοντές της…
Με μια ανάρτηση σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους και άκρως επιθετική κυρίως κατά της Έφης Αχτσιόγλου,…