Τοπικά

Γραφειοκρατικό αδιέξοδο για παραθαλάσσιο κράσπεδο στην Αγριά (εναέριες λήψεις)

Ζήτησε ως ενεργός πολίτης να αποκατασταθεί μια μεγάλη ζημιά στο Σουτραλί και βρέθηκε μπροστά στο απόλυτο γραφειοκρατικό αδιέξοδο. Ο πολίτης δεν βρίσκει λύση και η ζημιά δεν πρόκειται να αποκατασταθεί…
Όντας προορισµένη να λειτουργεί υπό σταθερές και προβλέψιµες συνθήκες, η γραφειοκρατική οργάνωση εµφανίζεται αδύναµη να προσαρµοστεί σε απλά ζητήματα καθημερινότητας και να «απαντήσει» σε απλά ζητήματα.
Στην περίπτωση της ελληνικής δηµόσιας διοίκησης, οι δυσλειτουργίες του γραφειοκρατικού µηχανισµού και τα οξεία φαινόµενα διοικητικής παθογένειας έχουν τη µορφή γενικευµένης κρίσης, που φέρνουν τους πολίτες στο απόλυτο αδιέξοδο.
Τι σημαίνει γραφειοκρατία και ανευθυνο-υπευθυνότητα στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα γνώρισε ένας κάτοικος Αγριάς.
Στο Σουτραλι Άγριας έχει καταστραφεί ενα μέρος του παραθαλάσσιου κράσπεδου, σε μήκος περίπου 20-25 μέτρων. Εκτός της αισθητικής υποβάθμισης η κατάσταση είναι επικίνδυνη για τους μόνιμους κατοίκους, τα παιδιά και τους λουόμενους που επισκέπτονται την περιοχή.
Κάτοικος απευθύνθηκε στον Δήμο Βόλου και τον… παρέπεμψαν στον Οργανισμό Λιμένος. Ο ίδιος κατέθεσε εγγράφως το αίτημά του για να του απαντήσει ο Οργανισμός , εφόσον διενήργησε αυτοψία, ότι η υπηρεσία είναι υπεύθυνη μέχρι την ακτή του Θωμά (περίπου 200 μέτρα πριν το πρόβλημα). Η Περιφέρεια από την πλευρά της δηλώνει αναρμόδια.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το