Θ Plus

Το Google Chrome «μπλοκάρει» τις ενοχλητικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο

Το Chrome, το δημοφιλές πρόγραμμα της Google για πλοήγηση στο διαδίκτυο, θα αρχίσει από σήμερα να μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις ιστοσελίδων, που συστηματικά ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους.
Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο. Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν.
Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome.
Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google.
Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά. Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα».
Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια).
Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.
Ανάμεσα στις online διαφημίσεις που μπαίνουν στο στόχαστρο, είναι όσες ξεπηδούν με μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up) χωρίς καν εικονίδιο εξόδου, οι μεγάλες που «αιωρούνται» πάνω από την ιστοσελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της ιστοσελίδας.
Αν -αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου- ορισμένοι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα τις μπλοκάρει αυτόματα για λογαριασμό των χρηστών.
Η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες.
Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, θα αρχίζει το «μπλόκο» από τον Chrome.
Οι όποιες ενστάσεις από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων, των οποίων μπλοκάρονται οι διαφημίσεις επειδή κρίνονται ενοχλητικές, θα λύνονται μέσω της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις, η οποία περιλαμβάνει ως μέλη τη Google, το Facebook, μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης όπως η News Corp κ.α.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

 

Share

Πρόσφατα άρθρα

Κλειστός σήμερα ο Πύργος του Άιφελ – Απεργεί το προσωπικό

Ο Πύργος του Άιφελ, σύμβολο της πόλης του Παρισιού και ένα από τα μνημεία που…

27 Δεκεμβρίου 2023

Beyonce: Το πατρικό της σπίτι τυλίχτηκε στις φλόγες ανήμερα των Χριστουγέννων

Το σπίτι που μεγάλωσε η σούπερ σταρ Beyonce στο Χιούστον τυλίχτηκε στις φλόγες ανήμερα των…

27 Δεκεμβρίου 2023

Συγκλονιστικό βίντεο: Η στιγμή που γέφυρα κομματιάζεται από ορμητικό κύμα λασποβροχής

Προβλήματα σε δημόσιες υποδομές προκάλεσε στο πέρασμα της σφοδρή καταιγίδα που έπληξε την Αργεντινή. Από…

27 Δεκεμβρίου 2023

Σάλος στην Κίνα: Πρωταθλητής του σκάκι… αφόδευσε σε μπανιέρα ξενοδοχείου – Αφαιρέθηκε ο τίτλος του

Ο πρωταθλητής του κινέζικου σκακιού, Yan Chenglong, έχασε τον τίτλο του μετά από καταγγελίες για…

27 Δεκεμβρίου 2023

Το τελευταίο αντίο στον Βασίλη Καρρά στη γενέτειρά του, το Κοκκινοχώρι Καβάλας (video)

Στην γενέτειρα του στο Κοκκινοχώρι Καβάλας γράφτηκε σήμερα ο επίλογος για τον μεγάλο λαϊκό ερμηνευτή Βασίλη…

27 Δεκεμβρίου 2023

Πλημμυροπαθείς: Έως 12 Ιανουαρίου οι αιτήσεις πρώτης αρωγής

Από τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023 έχει ανοίξει εκ νέου η πλατφόρμα της πρώτης αρωγής,…

27 Δεκεμβρίου 2023