Τοπικά

Γονιός δώρισε πιάνο στο 9ο Δημοτικό Βόλου “Θ”

piano
(φωτό αρχείου)

Το 9ο Δημοτικό Βόλου είναι ένα από τα ελάχιστα σχολεία που διαθέτει το δικό του πιάνο μετά από δωρεά από έγινε από γονέα. Ήδη μαθητές και εκπαιδευτικοί έχουν αγκαλιάσει το νέο απόκτημα του σχολείου, το οποίο συμβολίζει ιδιαίτερα την τέχνη και τη μουσική.
Με εξαίρεση το Μουσικό Σχολείο, πιάνο δεν συνηθίζεται να υπάρχει στα σχολεία. Ωστόσο στο πλαίσιο του εθελοντισμού, της αλληλεγγύης που διαπνέει το 9ο Δημοτικό, κάτι που έχει μεταδοθεί και στους γονείς, ένας γονέας αποφάσισε πριν μερικούς μήνες να δωρίσει στο σχολείο που φοιτά το παιδί του, το πιάνο που είχε.
Η δωρεά έγινε αποδεκτή με ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη από τη σχολική κοινότητα που απέκτησε ένα σπουδαίο μουσικό όργανο, με το οποίο οι μαθητές θα μπορούν να έρθουν πιο κοντά στην τέχνη, αλλά και να πραγματοποιούν ποικίλες εκδηλώσεις. Άλλωστε σε αυτή την ηλικία οι μαθητές αγαπούν ιδιαίτερα τη μουσική.
Η διευθύντρια του 9ου Δημοτικού Βόλου κ. Μαρία Διούδη τόνισε πως «το σχολείο έχει αποκτήσει ένα κανονικό φυσικό πιάνο και είναι μια πολύ σημαντική εξέλιξη. Πλέον όλα είναι διαφορετικά στο σχολείο μας από την ύπαρξη του πιάνου που είναι δωρεά γονέα. Στο σχολείο μας δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στον εθελοντισμό και όποιος γονέας έρθει στο Δημοτικό μπαίνει σε αυτή τη φιλοσοφία σκέψης. Και είναι προσπάθεια ετών η καλλιέργεια αυτής της στάσης και συμπεριφοράς. Εκεί εντάχθηκε και η δωρεά του πιάνου, ενώ άλλοι γονείς έχουν προσφέρει ακόμη και καναπέδες, γραφεία. Μάλιστα άλλος γονέας μας είπε ότι θέλει να προσφέρει και ακορντεόν. Και βέβαια εκπέμπουμε το μήνυμα πως όποιος μας δωρίσει κάτι, θα το αξιοποιήσουμε, θα το φροντίσουμε, όπως και γίνεται με το πιάνο που είναι δωρεά γονέα, το οποίο μετά από μια επισκευή που κάναμε, το αξιοποιούμε. Και πρέπει να σημειώσουμε πως ακόμη και η επισκευή του πιάνου έγινε εθελοντικά».
Το πιάνο βοηθά ιδιαίτερα τη διδασκαλία της μουσικής. Όπως τόνισε ο εκπαιδευτικός μουσικής του σχολείου κ. Νίκος Παπαθανασίου «ένα φυσικό και όχι ηλεκτρικό πιάνο σημαίνει ότι οι μαθητές έχουν επαφή με το σημαντικό αυτό μουσικό όργανο. Επίσης οι μαθητές αποκτούν το ερέθισμα να ασχοληθούν με τη μουσική και γενικότερα, ενώ ο εκπαιδευτικός μπορεί να μιλήσει για την ιστορία της μουσικής και καθετί άλλο. Και νομίζω ότι τα παιδιά στο Δημοτικό αγαπούν πολύ τη μουσική».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το