Τοπικά

Γκρεμίζεται το «καφενείο του Πέτρου» στη Ν. Ιωνία – Θα δημιουργηθεί χώρος στάθμευσης

Γκρεμίζεται το «καφενείο του Πέτρου» στη Νέα Ιωνία για να δημιουργηθεί χώρος στάθμευσης με χρηματοδότηση 500.000 ευρώ από την Περιφέρεια.
Το έργο αφορά σε εργασίες για τη διαμόρφωση ακίνητου εμβαδού 490,20 m2, σε υπαίθριο δημόσιο χώρο στη Νέα Ιωνία, και σε ακτίνα 500 μέτρων από το κέντρο της Νέας Ιωνίας και τον άξονα σύνδεσής της με το κέντρο του Βόλου. Ο προς διαμόρφωση χώρος περικλείεται από τις οδούς Μαιάνδρου, Καισαρείας και Ρωμανού, ενώ η ανατολική του πλευρά σε όλο το μήκος της συνορεύει με μεσοτοιχία άλλης ιδιοκτησίας. Εντός του οικοπέδου, βρίσκονται δύο κτίσματα: Ένα κτίριο κατοικίας 77,73 τ.μ. και ένα κτίριο όπου στεγαζόταν παλαιότερα ο χώρος αναψυχής «Καφενείο του Πέτρου» εμβαδού 113,80 τ.μ. Τα κτίρια αυτά μαζί με την υφιστάμενη περίφραξη θα κατεδαφιστούν και στο κενό οικόπεδο θα διαμορφωθεί ένας υπαίθριος χώρος αστικού χαρακτήρα. Οι εργασίες που θα γίνουν αφορούν σε καθαιρέσεις – αποξηλώσεις – κατεδαφίσεις – εκσκαφές, όπου απαιτείται, κατασκευή ενιαίας πλάκας υπόβασης και πλακόστρωση σύμφωνα με τη μελέτη. Επίσης θα γίνουν εργασίες φύτευσης και άρδευσης και θα τοποθετηθεί ο απαραίτητος αστικός εξοπλισμός. Τέλος, για τον φωτισμό του χώρου θα τοποθετηθούν νέα φωτιστικά σώματα τύπου Led.

Αλλαγές στο κέντρο του Βόλου

Επίσης η Περιφέρεια θα χρηματοδοτήσει με 1 εκ. ευρώ τις εργασίες διαμόρφωσης οδών οδικής κυκλοφορίας σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας του Δήμου Βόλου και ειδικότερα των οδών Ογλ (από Ιάσονος έως Γαλλίας), Τοπάλη (από Αργοναυτών έως Δημητριάδος) και Μαυροκορδάτου (από Ιάσονος έως 28ης Οκτωβρίου), με ανώτατο όριο ταχύτητας 15 χλμ./ώρα. Οι παρεμβάσεις αφορούν στη μείωση του πλάτους του οδοστρώματος στα 3,50 μ., σε όλο το μήκος της οδού με σκοπό τη μείωση της ταχύτητας και στη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για τη διευκόλυνση της κίνησης των πεζών. Η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων θα διαμορφωθεί έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους τουλάχιστον 1,5 μέτρου εκτός του κρασπέδου και των στοιχείων εξυπηρέτησης όπως σήμανσης, φωτισμού, αστικού εξοπλισμού και φύτευσης. Τα υπάρχοντα δέντρα διατηρούνται και όπου το επιτρέπει το πλάτος του πεζοδρομίου, φυτεύονται νέα δένδρα. Κατά μήκος της κίνησης των πεζών και στο όριο του κρασπέδου τοποθετούνται μεταλλικά προστατευτικά κιγκλιδώματα και μεταλλικά προστατευτικά κολονάκια. Προβλέπονται κάποιες θέσεις προσωρινής στάθμευσης και επειδή το πλάτος των οδών δεν επαρκεί, οι θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ δικύκλων κ.τ.λ. που υφίστανται θα μεταφερθούν σε κοντινές οδούς. Επιπλέον δημιουργούνται ζώνες όδευσης τυφλών και ράμπες για τη διευκόλυνση της προσβασιμότητας των ΑμεΑ. Συνοπτικά οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αφορούν καθαίρεση – τεμαχισμό μεμονωμένων κατασκευών, αποξήλωση ασφαλτοταπήτων, γενική εκσκαφή, εκσκαφή θεμελίων τεχνικών έργων, τοποθέτηση προκατασκευασμένων κρασπέδων από μάρμαρο, κατασκευή βάσης οδοστρωσίας, υπόβαση από σκυρόδεμα οπλισμένο με χαλύβδινο δομικό πλέγμα, πλακόστρωση πεζοδρομίων με πλάκες τύπου γρανίτη, τοποθέτηση φιλέτων μαρμάρου ανάμεσα από τις πλάκες, επίστρωση με κυβόλιθους, τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων, και τοποθέτηση αστικού εξοπλισμού (κάγκελα πεζοδρομίων – κολωνάκια πεζοδρομίων – σχάρες αποστράγγισης καλάθια απορριμμάτων).

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το