Παραπολιτικά

Γκρεμίστηκαν

Παγιωμένες αγοραστικές συνήθειες, ιστορικές μάρκες και στερεότυπα γκρεμίστηκαν. Οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει, λόγω της ακρίβειας, με τους Έλληνες να στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με το μερίδιο της αγοράς των συγκεκριμένων προϊόντων να έχει σπάσει κάθε ρεκόρ. Χαρακτηριστικό είναι πως 1 στα 3 προϊόντα που μπαίνει στο καλάθι των νοικοκυριών, είναι ετικέτας σούπερ μάρκετ. Και πώς να μην είναι έτσι, όταν τα ελληνικά νοικοκυριά προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα ακόμα και από τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ για να μπορέσουν να ανταποκριθούν και στις υπόλοιπες οικονομικές τους υποχρεώσεις.
Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το